خبر فوری

 
 
دادگاه عالی ایالت سند: گزارش نیروهای پلیس در رابطه با افراد ربوده شده چیزی جز دروغ نیست
کد خبر :1497414416

17:16 1398/02/12


برچسب ها : افراد بوده شده, پاکستان, پلیس, دادگاه عالی,

قاضی نعمت الله پهلپوتو نیز کارکرد و فعالیت پلیس، جی آی تی، نیروی ویژه و وزارت داخلی ایالت سند را صفر خوانده و افزود، این اداره ها نه از خدا بیم دارند و نه از هیچ کس دیگری، گزارش پلیس در رابطه با افراد ربوده شده چیزی جز دروغ نیست.


 

به گزارش رازنیوز، بلاول بوتو رئیس حزب پیپلزپارتی پاکستان با انتقاد شدید از دولت فعلی و رئیس سازمان بازرسی ملی (نیب) این کشور گفت: چه سازمان یا شخصی افرادی را که در ربودن مردم نقش دارند را مجازات می‌کند؟ آیا در پرونده های افراد ربوده شده پیشرفتی بوجود آمده است؟ چه کسی این جنایت را مجازات خواهد کرد؟
رئیس سازمان بازرسی کل کشور پاکستان (نیب) طی سخنانی گفته بود، نیب و فساد مالی نمی توانند در کنار هم قدم زنند، عليه افرادی که عنوان فساد مالی در پرونده هایشان به عنوان لکه سیاهی وجود داشته باشد، حتما اقدام خواهیم نمود.
قابل ذکر است بلاول بوتو پس از سخنان رئیس سازمان بازرسی کل کشور پاکستان در کنفرانسی خبری به حمایت از افراد ربوده شده و برخلاف نیب سخنانی را ایراد کرد.

از طرفی دادگاه عالی ایالت سند در پیامی خواستار حضور تمامی رؤسای زندان ها و کلانتری ها در جلسه افراد ربوده شده روز 9 خرداد ماه شد. امروز پنجشنبه تیم دونفره از قضات در دادگاه عالی ایالت سند پرونده افراد ربوده شده را بررسی کردند.
خانواده های افراد ربوده شده با اظهار عدم رضایت از اقدامات نیروهای پلیس و کلانتری ها بیان داشتند که نیروهای پلیس نه تنها این پرونده ها را بررسی نمی کنند، بلکه ما را از جایی به جای دیگر برای بررسی پرونده منتقل می‌کنند، خانواده ها همچنین از کارکرد نیروی پلیس، جی آی تی، رئیس نیروی ویژه ایالتی و وزارت داخلی ایالت سند ابراز نارضایتی کردند.
قاضی نعمت الله پهلپوتو نیز کارکرد و فعالیت پلیس، جی آی تی، نیروی ویژه و وزارت داخلی ایالت سند را صفر خوانده و افزود، این اداره ها نه از خدا بیم دارند و نه از هیچ کس دیگری، درحالی که خانواده های ربوده شدگان مقابل نیروی پلیس با حالت گریه حاضر شده و خارج می شوند اما افسران پلیس متاسفانه گزارش های دروغین را ارائه می دهند. وی گزارش نیروهای پلیس را گزارشی مبنی بر قصه ها خوانده و اذعان داشت: ما گزارش نیروهای پلیس را رد میکنیم.

ارسال نظر

 
1