خبر فوری

 
 
دادگاه بلوچستان حکم تعلیق افسران خاطی در پرونده جان باختن دو کودک بلوچ در هوشاب را صادر کرد
کد خبر :361385897

17:14 1400/07/26


برچسب ها : بلوچستان, خمپاره, خمپاره باران کردن, دادگاه عالی بلوچستان,

دادگاه عالی بلوچستان پاکستان حکم تعلیق سه افسر از جمله معاون کمیسر به دلیل سهل انگاری در جان باختن دو کودک در منطقه هوشاب از کیچ را صادر کرد .


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دادگاه عالی بلوچستان پاکستان حکم تعلیق سه افسر از جمله معاون کمیسر به دلیل سهل انگاری در جان باختن دو کودک در منطقه هوشاب از کیچ را صادر کرد و طبق خواسته اعضای خانواده، پرونده ای را علیه پرسنل نیروهای سپاه مرزی FC ثبت کرد.

براساس گزارش، دادگاه عالی در ادامه از خانواده دو کودک جان باخته که از 6 روز گذشته در حال تحصن در کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان بودند، درخواست تدفین کودکان را کرد. هیئت دو نفره متشکل از نعیم اختر قاضی دادگاه عالی بلوچستان و قاضی عبدالحمید بلوچ، دستور تحقیق در مورد این رویداد را به سه افسر شعبه جنایی داد.

شایان ذکر است درپی انفجار خمپاره در منطقه هوشاب دو کودک 6 تا 8 ساله بلوچ جان باختند که به گفته خانواده، این خمپاره از سوی نیروهای سپاه مرزی FC شلیک شده بود.  

 

بخوانید: دکتر الله نذر بلوچ رهبر آزادی بلوچ در پیامی در واکنش به شهادت دو کودک بلوچ که به گفته منابع بلوچ در اثر شلیک خمپاره توسط نیروهای سپاه مرزی FC در منطقه هوشاپ بوده و از طرفی تلاش های انجام گرفته برای تبرئه کردن نیروهای امنیتی از این اقدام

ارسال نظر

 
1