خبر فوری

 
 
خنثی سازی عملیات تروریستی در چارسده
کد خبر :1472087325

15:12 1399/06/05


برچسب ها : تروریست, تروریسم, چارسده, گروه ممنوعه,

تیم سه نفره وابسته به گروه ممنوعه به همراه مواد منفجره و سیمکارت افغانستانی مورد استفاده در بمب های کنترل از راه دور طی عملیات نیروی پلیس در منطقه چارسده دستگیر شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| شعیب خان افسر پلیس منطقه از دستگیری سه تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه ممنوعه و کشف سه عدد نارنجک، پول های جمع آوری شده برای این گروه، مواد منفجره و سه عدد سیمکارت افغانستان برای استفاده در بمب های کنترل از راه دور طی عملیات تیم شب قدر پلیس در منطقه چارسده خبر داد و افزود: بین این سه تن یکی از عناصر تسهیل کننده یک فرمانده ترویستی بسیار خطرناک نیز وجود دارد که چندین مرتبه با او در افغانستان دیدار داشته است. متهمین یک عامل انتحاری را برای حمله به کلانتری حواجه آماده کرده و تصمیم به عملیات های مشابه دیگر علیه خودروهای پلیس را نیز داشتند.

طبق اظهارات افسر پلیس منطقه، این گروه در گذشته در عملیات های ترور و اخاذی نیز دست داشته اند و سال 2014 میلادی شخصی به اسم مجیت سینگه را به دلیل امتناع از دادن پول، او را به قتل رسانده بودند. تیم دستگیر شده برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل سازمان مبارزه با تروریسم شده است.  

ارسال نظر

 
1