خبر فوری

 
 
خنثی سازی عملیات تروریستی در روز شهادت حضرت علی بن ابیطالب(علیه السلام) در شهر کراچی
کد خبر :1435780647

12:56 1398/03/07


برچسب ها : انفجار انتحاری, بیست و یکم ماه رمضان, شهادت حضرت علی ع, کراچی,

نیروهای پلیس منطقه شرق کراچی در عملیاتی در منطقه لاینز توانستند یک جلیقه انفجاری که تروریست ها قصد استفاده از آن در مراسم عزای حضرت امیرالمومنین(ع) داشتند را کشف و خنثی نمایند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز نیروهای پلیس کراچی طی عملیاتی موفق شدند یک اقدام تروریستی در سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب(ع) را خنثی نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پلیس منطقه شرق کراچی در عملیاتی در منطقه لاینز توانستند یک جلیقه انفجاری که تروریست ها قصد استفاده از آن در مراسم عزای حضرت امیرالمومنین(ع) داشتند را کشف و خنثی نمایند.

عامر فاروقی بازرس کل پلیس منطقه شرق در این خصوص اظهار داشت: نیروهای پلیس بر اساس اطلاعات محرمانه ای اقدام به عملیات در منطقه لاینز واقع در شرق کراچی نمودند و توانستند قصد شوم تروریست ها برای هدف قرار دادن دسته های عزا به مناسبت روز بیست و یکم ماه رمضان را ناکام بگذارند.

وی توضیح داد: وزن این جلیقه انفجاری 6 کیلوگرم بوده است که بلافاصله پس از کشف، خنثی گردیده است، در این جلیقه انفجاری علاوه بر مواد منفجره از ترکش های استفاده شده که در صورت انفجار، خسارت شدیدی را وارد می آورد.

بازرس کل پلیس منطقه شرق کراچی افزود: 20 نفر از افراد مشکوک را در این رابطه بازداشت شده اند و بازجویی ها از این افراد برای تکمیل تحقیقات ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1