خبر فوری

 
 
خنثی سازی عملیات تروریستی در حسینیه ناصرالعزای شهر کویته
کد خبر :4567862

01:49 1398/03/10


برچسب ها : پلیس کویته, حسینیه شیعیان, عملیات تروریستی, ناصر العزا, کویته,

نیروهای امنیتی توانستند عملیات تروریستی در حسینیه ناصر العزا واقع در خیابان مکانیکی شهر کویته را خنثی نمایند و قصد شوم تروریست ها را ناکام بگذارند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز، نیروهای امنیتی از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان توانستند، عملیات تروریستی در حسینیه ناصر العزا واقع در خیابان مکانیکی شهر کویته را خنثی نمایند و قصد شوم تروریست ها را ناکام بگذارند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک فرد انتحاری که قصد ورود به حسینیه شیعیان به نام ناصرالعزا را داشت، نیروهای پلیس بلافاصله پس از شناسایی وی، اقدام به تیراندازی علیه وی نموده و او را به هلاکت رساندند.

منابع پلیس خبر دادند: این تروریست که در یک پوشش زنانه قصد ورود به داخل حسینیه را داشت، ابتدا با یک نارنجک دستی به سوی نیروهای پلیس حمله ور شد که در نتیجه آن یک نیروی پلیس مستقر در ورودی این حسینیه مجروح شد، این نیروی پلیس بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد و حال عمومی وی نیز مناسب گزارش شده است.

 

یک مقام تیم خنثی سازی بمب که خواست نامش فاش نشود در این باره خبر داد: یک جلیقه انفجاری حاوی 12 الی 15 کیلوگرم مواد منفجره از این تروریست کشف و ضبط گردیده است.

نیروهای امنیتی با حضور در منطقه، تحقیقات در خصوص شناسایی عوامل این اقدام را آغاز نموده اند، تاکنون هیچ گروه تروریستی مسئولیت این سوء قصد را بر عهده نگرفته است؛ پس از این حمله تدابیر امنیتی در سرتاسر شهر کویته افزایش یافته است.

لازم به ذکر است حسینیه ناصرالعزا واقع در خیابان میکانیکی، در قلب شهر کویته قرار دارد، این حسینیه که مرکز اقامت زائران عتبات عالیات و اسکان آنها در مسیر مرز ایران می باشد، تاکنون بارها توسط گروه های تروریستی هدف حملات انتحاری و انفجار بمب قرار گرفته است.

جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان پاکستان با خرسندی از خنثی سازی این عملیات تروریستی، از اقدام به موقع نیروهای پلیس مستقر در محل قدردانی نمود.

وی با تحسین از اقدام مناسب نیروی پلیس مجروح شده افزود: وی با شجاعت خود توانست جان بسیاری از مردمان بیگناه را نجات دهد و مبلغ 1 میلیون روپیه را برای تقدیر از این اقدام دلیرانه نیروی پلیس مجروح شده تعیین نمود.

ارسال نظر

 
1