خبر فوری

 
 
خنثی سازی عملیات بزرگ تروریستی در کراچی
کد خبر :1499181921

14:43 1399/05/29


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, جنبش طالبان پاکستان, سازمان مبارزه با تروریسم, نیروهای رنجرز, کراچی,

سخنگوی رنجرز با اطلاع رسانی از به هلاکت رساندن دو تن از عناصر تروریستی طی عملیات مشترک شب گذشته نیروهای رنجرز و مبارزه با تروریسم در منطقه رئیس یار محمد گوته از بلدیه تاون خبر داد .


کراچی: به گزارش راز نیوز| سخنگوی رنجرز با اطلاع رسانی از به هلاکت رساندن دو تن از عناصر تروریستی طی عملیات مشترک شب گذشته نیروهای رنجرز و مبارزه با تروریسم در منطقه رئیس یار محمد گوته از بلدیه تاون خبر داد و افزود: متهمین محمد رفیق ملقب به عادل و حبیب الله و عدنان شبیر معروف به قاری وابسته به گروه استاد اسلم تحریک طالبان پاکستان از عناصر تروریستی تحت تعقیبی بودند که علاوه بر عملیات های تروریستی در خاک پاکستان، در انفجارهای تروریستی، غارت بانک، تروریسم فرقه ای و ترور اعضای سازمان های امنیتی نقش داشتند. برای دستگیری متهم محمد رفیق مبلغ 2 میلیون روپیه انعام تعیین شده  بود و متهم عدنان شبیر نیز از عناصر تروریستی خطرناک بود.

وی افزود: با دستیابی به اطلاعات مبنی بر حضور عناصر تروریستی در منطقه مذکوره، تیم شاهین رنجرز و تیم سازمان مبارزه با تروریسم پلیس با طرح ریزی عملیاتی برای دستگیری وارد منطقه شده و محاصره کردند. پس از اطلاع عناصر تروریستی از حضور نیروهای امنیتی شروع به تیراندازی کردند که با آتش گشودن نیروهای امنیتی، دو متهم کشته شدند. در دفعات متعدد به عناصر تروریستی دستور تسلیم شدن داده شد اما آنها به تیراندازی خود ادامه دادند.

سخنگو ابراز داشت که از محل عملیات دو عدد اس ام جی، دو عدد کلت 9 میل، مهمات و مواد منفجره کشف کردیم. متهمان اخیرا از افغانستان به منظور انجام عملیاتی بزرگ وارد شهر کراچی شده بودند.

ارسال نظر

 
1