خبر فوری

 
 
خشم طالبان پاکستان از هلاکت تروریست های لشکر جهنگوی/داعش طی عملیات نیروهای امنیتی در کویته
کد خبر :793686904

13:26 1400/03/07


برچسب ها : CTD, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, هلاکت, کویته,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در اعلامیه ای که در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است ضمن اعلام نگرانی از هلاکت عناصر تروریستی لشکر جهنگوی/داعش به دست نیروی پلیس در کویته، در این گزارش مدعی شد که این عناصر تروریستی در درگیری ساختگی نیروهای امنیتی کشته می شوند....


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در اعلامیه ای که در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است ضمن اعلام نگرانی از هلاکت عناصر تروریستی لشکر جهنگوی/داعش به دست نیروی پلیس در کویته، در این گزارش مدعی شد که این عناصر تروریستی در درگیری ساختگی نیروهای امنیتی کشته می شوند.

در این گزارش آمده است که: از مدتی طولانی رسانه ما (پاکستان) درحال انتشار مواضع یک قشر خاص (ارتش پاکستان) است و رسانه داخلی از جهت معیار آزادی اظهار رای و آزادی در انتشار اخبار به گرد غرب نیز نمی رسد. در جنگ به اصطلاح مبارزه با تروریسم ، رسانه های پاکستان همان محتوایی را منتشر می کنند که سازمان های امنیتی پاکستان به آنها ارائه می دهند، درحالیکه آنها مجاز به انجام تحقیقات و پرس و جو در این زمینه نیستند، درصورت مطرح کردن سوال اوضاع آنها همچون جسد شکنجه شده و زخمی سلیم شهزاد یا جسد تیرباران شده بلال خواهد بود. اخیرا نیز گاه و بی گاه خبرنگاران ربوده شده و پس از شستشو آزاد می شوند.

در ادامه متن این گزارش گفته شد که الحاق چندین مجموعه جهادی به تحریک طالبان پاکستان و افزایش عملیات ها (ضد نیروهای امنیتی ) باعث سردرگمی سازمان های امنیتی پاکستان شده است و برای همین با عنوان کردن زندانیان بی گناه به نام داعش یا دیگر اسامی آنها را به شهادت می رسانند. شاید علت این امر پایان دادن به مقبولیت مردمی تحریک طالبان پاکستان با نامگذاری داعش باشد. چندی پیش با عنوان کردن اکرم زهری از اعضای لشکر جهنگوی به عنوان داعش، وی را در درگیری ساختگی به شهادت رساندند درحالیکه در زمان دستگیری او داعش جود نداشت و درحال حاضر مجاهدان لشکر جهنگوی عضوی از تحریک طالبان پاکستان هستند.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی طالبان پاکستان در پایان این اعلامیه اظهار داشت که تحریک طالبان پاکستان به همراه اکرم زهری رحمه الله علیه و چهار تن از دیگر همراهان اخیر (عضو لشکر جهنگوی که به هلاکت رسیده اند) ، انتقام شهادت تمامی مجاهدینی را خواهد گرفت که این ارتش برای اهداف شوم خود و درعوض دریافت دلار آنها را به شهادت رسانده است.

 

بخوانید: هلاکت 4 تروریست در عملیات دایره مبارزه با تروریسم پلیس در منطقه اغبرگ کویته

ارسال نظر

 
1