خبر فوری

 
 
خبرنگار ایتالیایی : نخستین حمله هوایی هند به پاکستان 40 کشته برجای گذاشت
کد خبر :373669009

16:15 1397/12/15


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تروریست, تروریسم, جنگ, جیش محمد, هند,

یکی از خبرنگاران ایتالیایی طی انجام مصاحبه با WION گفت : ارتش پاکستان پس از نخستین حمله هوایی انجام شده هند در داخل پاکستان علیه گروه جیش محمد در تاریخ 7 اسفند ماه ، دست کم 35 جنازه را دفن کرده بود.


 

به گزارش راز نیوز، یکی از خبرنگاران ایتالیایی طی انجام مصاحبه با WION گفت : ارتش پاکستان پس از نخستین حمله هوایی انجام شده هند در داخل پاکستان علیه گروه جیش محمد در تاریخ 7 اسفند ماه ، دست کم 35 جنازه را دفن کرده بود.
وی اظهار داشت که این حمله هند علیه مقر مرکزی جیش محمد انجام شده بود که درپی آن مقر جیش محمد به طور کامل منهدم شد.

رسانه های خبری هند با انتشار این خبر ابراز داشتند که طی حمله هوایی هند به مقر نظامی گروه جیش محمد، 350 تن از تروریست ها کشته شدند. این درحالی است که رسانه ها و مقامات پاکستانی این خبر را تکذیب و ابراز داشتند که جنگنده های هند در منطقه جنگلی بمب انداخته و به کشور خود بازگشته اند و حمله خسارت جانی به همراه نداشت .

به گفته خبرنگار ایتالیایی ، تعداد جان باختگان طی این حمله هوایی بین 40 تا 50 نفر و تعداد افراد زخمی شده نیز تا 40 نفر بوده است. وی در ادامه اظهار داشت که آمبولانس ها برای انتقال اجساد و زخمی شدگان به محل رسیدند، اما ارتش موبایل هایشان را ضبط کرد. دست کم 12 تروریست طی این حمله به هلاکت رسیدند. درمیان جان باختگان 1 سرهنگ بازنشسته، یکی دیگر از سرهنگ های فعال ارتش، سرهنگ ضرار ذاکر و یک عضو فعال سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI نیز بودند. از طرفی مفتی گروه تروریستی جیش محمد به نام معین و بمب ساز عثمان غنی نیز به هلاکت رسیده اند.

ارسال نظر

 
1