خبر فوری

 
 
خالد مجید بعنوان سرکنسول جدید پاکستان در جده تعیین شد
کد خبر :1655590599

18:09 1398/06/26


برچسب ها : جده, خالد مجید, سفارت, عربستان, کونسل,

خالد مجید که سابقه همکاری در وزارت های ارتش و سفارت خانه ها را دارا می باشد بعنوان سر کونسل جدید در جده منصوب شد۔


 

 

جده : به گزارش راز نیوز خالد مجید بعنوان سر کونسل جدید در جده تعیین شد۔وی در اولین سخنرانی خود با اعضای کونسلگری پاکستان در جده اظهار داشت اولین اقدام او خدمت رسانی به شهروندان پاکستانی در جده خواهد بود وی افزود خوشحال هستم که برای خدمت به شهروندانم تعیین شده ام این یک افتخار برای من است که بتوانم به شهروندان پاکستانی خدمت رسانی کنم۔

خالد مجید افزود اولین وظیفه ما در قبال شهروندان پاکستانی این است که با حفظ عزت و احترام به آنها خدمت رسانی کنیم۔وی افزود خدمت به انسانیت از تعلیمات اسلامی می باشد و با درنظر گرفتن این تعلیمات باید با اشتیاق برای شهروندانمان خدمت رسانی کنیم۔

نا گفته نماند که خالد مجید در سال 1348 شمسی در پاکستان متولد شد۔ وی ولین بار در سال  1378شمسی عضو کمیته خدمات خارجی شد۔ قبل از آن نزدیک به یک دهه با ارتش پاکستان همکاری کرده است۔خالد مجید با مناصب های مختلفی درمقر وزارت خارجه خدمت انجام داده است۔ وی در این مرکز از سال 1378 تا 1382 بعنوان مسئول بخش و از سال 1386 تا سال 1388 بعنوان مدیر کل این وزارت خدمت رسانی کرده است۔خالد مجید در مأموریت های مختلف دیپلماتیک خارج از کشور از جمله لاهه لندن و پکن خدمت انجام داده است۔

ارسال نظر

 
1