خبر فوری

 
 
خارج شدن 1500 تن از زائران پاکستانی از قرنطینه دولتی در مرز تفتان
کد خبر :914768961

11:40 1398/12/23


برچسب ها : دولت محلی ایالت بلوچستان, زائران پاکستانی, قرنطینه, مرز ایران و پاکستان, مرز تفتان, مرز میرجاوه, ویروس کرونا,

نزدیک به 1500 تن از زائران پاکستانی پس از گذراندن 15 روز در قرنطینه دولت پاکستان در مرز تفتان(میرجاوه)، این منطقه را به مقصد کویته مرکز ایالت بلوچستان ترک نمودند.


تفتان: به گزارش راز نیوز| نزدیک به 1500 تن از زائران پاکستانی پس از گذراندن 15 روز در قرنطینه دولت پاکستان در مرز تفتان(میرجاوه)، این منطقه را به مقصد کویته مرکز ایالت بلوچستان ترک نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مقامات نیروهای مرزبانی پاکستان(لیویز) با تایید این خبر ابراز داشتند: هیچکدام از 1500 زائر پاکستانی که در قرنطینه پزشکی دولت پاکستان حضور داشتند، مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا نیستند و بر همین اساس مجوز عزیمت آنان به سمت شهر کویته صادر گردیده است.

لازم به ذکر است در پی شناسایی چندین مورد مبتلا به ویروس کرونا تمامی مدارس و مراکز آموزشی ایالت های بلوچستان تا پایان ماه جاری میلادی(12 فروردین ماه) تعطیل می باشد.

همچنین تمامی مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی در ایالت سند نیز تا 11 خرداد ماه سال آتی تعطیل خواهند بود.

از سوی دیگر دولت محلی بلوچستان از پذیرش زائران پاکستانی متعلق به دیگر ایالت های پاکستان سرباز زده و اعلام نموده است تمامی زائران ساکن ایالت بلوچستان نیستند به حفظ تدابیر امنیتی و پزشکی تحویل مقامات بیمارستانی ایالت هایشان خواهند شد و تمامی مسئولیت های مربوط به قرنطینه نمودن و انجام آزمایشات تست کرونا نیز بر عهده دولت محلی ایالت های متبوع زائرین خواهد بود.

ارسال نظر

 
1