خبر فوری

 
خادم رضوی رهبر جنبش لبیک پاکستان با قید ضمانت آزاد شد
کد خبر :1938508690

00:20 1398/02/26


برچسب ها : جنبش لبیک پاکستن, جنبش لبیک یا رسول الله, خادم رضوی,

خادم حسین رضوی رهبر جنبش لبیک پاکستان که به اتهام اختلال در امنیت عمومی بازداشت شده بود به قید ضمانت آزاد شد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز خادم حسین رضوی رهبر جنبش لبیک پاکستان که به اتهام اختلال در امنیت عمومی بازداشت شده بود به قید ضمانت آزاد شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، روز گذشته در جلسه دادرسی پرونده خادم حسین رضوی رهبر جنبش لبیک پاکستان، دادگاه با ضمانت وی موافقت نمود و وی امروز پس از گذشت 3 ماه و 22 روز از زندان کوت لکپت لاهور آزاد شد.

لازم به ذکر است بر تبرئه زنی مسیحی به نام آسیه بی بی توسط دیوان عالی پاکستان از اتهام هتک حرمت به ساحت رسول خدا(ص)، خادم حسین رضوی در اعتراض به این حکم، با اعلام فراخوان از تمامی طرفداران خود خواستار حضور در خیابان ها و سطح شهر جهت اعتراض دعوت به عمل آورد.

پس از این فراخوان خادم حسین رضوی افراد بسیاری از جنبش لبیک پاکستان با اعلام شعار لبیک یا رسول الله به خیابان ها آمده و اقدام به هرج و مرج در سطح خیابان ها و آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی در شهرهای مختلف پاکستان نمودند.

دولت پاکستان نیز در واکنش به این اقدام جنبش لبیک پاکستان ابتدا به مذاکره با رهبران این جنبش پرداخت و پس از پذیرفتن تمامی مفاد متن توافقنامه، اقدام به تشکیل پرونده علیه خادم حسین رضوی و پیر افضل قادری نمود و آنان را به اتهام اختلال در امنیت عمومی و ایجاد هرج و مرج بازداشت نمود.

گفتنی است پیر افضل قادری یکی از رهبران جنبش لبیک پاکستان پس از عذرخواهی در خصوص اظهارات خود، اعلام کرد از عضویت این جنبش خارج خواهد شد.

ارسال نظر

 
1