خبر فوری

 
 
خادم حسین رضوی رهبر تحریک لبیک پاکستان در اثر بیماری درگذشت
کد خبر :1249687457

09:46 1399/08/30


برچسب ها : TLP, تحریک لبیک پاکستان, خادم رضوی, درگزشت, لاهور,

خادم حسین رضوی رهبر تحریک لبیک پاکستان(TLP) به علت ایست قلبی در بیمارستان شهرک علامه اقبال شهر لاهور پاکستان درگذشت.



لاهور: به گزارش راز نیوز| خادم حسین رضوی رهبر تحریک لبیک پاکستان(TLP) به علت ایست قلبی در بیمارستان شهرک علامه اقبال شهر لاهور پاکستان درگذشت.
بر اساس جزئیات منتشر شده، خادم حسین رضوی رهبر و بنیانگذار حزب سیاسی_مذهبی «تحریک لبیک پاکستان» شب گذشته در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان درگذشت.
گفتنی است وی از چند روز گذشته دارای تب شدید بود و شب گذشته به بیمارستان شهرک علامه اقبال در لاهور انتقال یافت، اما به علت شدت بیماری در بیمارستان جان سپرد.
مقامات مختلف پاکستان از جمله نخست‌وزیر، وزیر امور مذهبی و دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور تقریب مذاهب طی پیام های جداگانه ای درگذشت وی را تسلیت گفته و برای وی علو درجات را مسئلت نمودند.
لازم به ذکر است خادم حسین رضوی رهبر تحریک لبیک پاکستان پس از رای دادگاه پاکستان مبنی بر تبرئه آسیه بی بی از اتهام توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) با اعلام فراخوان عمومی از تمامی اعضای و کارکنان حزب تحریک لبیک پاکستان درخواست نمود در اعتراض به این حکم به تظاهرات بپردازند.
در پی اعلام این فراخوان اعضا و هواداران حزب تحریک لبیک پاکستان با حضور در خیابان های شهرهای مختلف پاکستان به اغتشاش و شورش پرداخته و اموال دولتی و ساختمان های خصوصی مردم را به آتش کشیدند.
گفتنی است حزب تحریک لبیک پاکستان سابقه زیادی در اغتشاشات ضد دولتی و برگزاری تجمعات غیرقانونی دارد و تاکنون چندین تن از اعضای ارشد این حزب به علت برگزاری تجمعات غیرقانونی و آسیب رساندن به اموال عمومی توسط دادگاه محاکمه شده اند.

ارسال نظر

 
1