خبر فوری

 
 
حکومت ایالت بلوچستان : افزایش کمک های مالی قربانیان انفجارهای اخیر
کد خبر :1052331829

16:03 1397/04/29


حکومت بلوچستان کمک های مالی قربانیان تروریستی را افزایش داد.


حکومت بلوچستان کمک های مالی قربانیان تروریستی را از 1 میلیون به 1.5 میلیون روپیه افزایش داد.

وزیر ایالت بلوچستان علاؤالدين مری گفت‌ : با کمک های مالی حداقل می‌توانیم از مشکلات قربانیان کم بکنیم.
وزير بلوچستان در سخنرانی خود در کابینه ی این ایالت افزود :  ما از حوادث پیش آمده بسیار متاسفیم و با خانواده شهدا و زخمی ها ابراز هم دردی میکنیم و هرچقدر این عمل
تروریستی مذمت شود بازهم کم است ایشان در ادامه افزودند که حداقل وظیفه ی دولت در چنین وضعیتی کمک رسانی به قربانیان است که ما سعی در انجام آن داریم و از دولت می‌خواهیم تا به قربانیان حادثه اخیر کمک بکند تا دوباره روی پای خود بایستند و بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

وزیر ایالت بلوچستان در ادامه افزودند که برای کمک به قربانیان علاوه بر کمک های حکومتی، سعی در جمع آوری کمک های مالی ای از سرتاسر پاکستان داریم. ما با برپایی کمپ ها خواستار کمک های مردمی به این قربانیان نیز هستیم تا بوسیله ی این کمپ ها خیرین نیز براحتی بتوانند به قربانیان کمک های خود را برسانند.

وزیر ایالتی گفتند که نباید کاستی یا سستی ای در کمک های مالی و امدادی نسبت به خانواده شهدا و برای معالجه ی زخمی ها صورت بگیرد بلکه این کار باید با سرعت و دقت انجام گیرد تا کوتاهی ای نسبت به قربانیان صورت نگیرد.

طبق گفته ی وزير ایالتی ما کمک های مالی دولتی را نسبت به خانواده شهدا از 1 میلیون به 1.5میلیون و زخمی ها را از 100 هزار به 200هزار روپیه افزایش دادیم تا بتوانیم کمکی به قربانیان کرده باشیم.

ارسال نظر

 
1