خبر فوری

 
 
حکم دادگاه عالی لاهور مبنی بر از سرگیری فعالیت های شبکه خصوصی 24 نیوز
کد خبر :312951441

14:23 1399/09/12


برچسب ها : تفرقه افکنی, دادگاه عالی لاهور, زیارت عاشورا, شبکه خبری 24 نیوز,

دادگاه عالی لاهور طی حکمی دستور داد فعالیت های شبکه خصوصی 24 نیوز بار دیگر از سرگرفته شود.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز| دادگاه عالی لاهور طی حکمی دستور داد فعالیت های شبکه خصوصی 24 نیوز بار دیگر از سرگرفته شود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دادگاه عالی لاهور امروز در جلسه ای به ریاست قاضی امیر بتی درخواستی مبنی بر تجدید نظر در حکم ابطال مجوز فعالیت شبکه خصوصی خبری 24 نیوز را مورد بررسی قرار داد.

قاضی امیر بتی در جریان بررسی درخواست مذکور ضمن اعلام ادامه پیگردهای قانونی علیه این شبکه خبری، از سرگیری مجدد فعالیت های آن را بدون مانع اعلام کرد.

دادگاه عالی لاهور همچنین حکم سازمان تنظیم رسانه های الکترونیکی پاکستان(PEMRA) مبنی بر ابطال مجوز شبکه خبری 24 را کان لم یکن خواند و ادامه بررسی درخواست های ارائه شده در این خصوص را به تاریخ 17 آذر ماه جاری موکول کرد.

لازم به ذکر است سازمان تنظیم رسانه های الکترونیکی پاکستان دهم شهریور ماه سال جاری مطابق با یازدهم محرم الحرام طی حکمی مجوز فعالیت شبکه خبری 24 نیوز را به اتهام آنچه که به عنوان انتشار محتوای تفرقه افکنانه خواند ابطال نمود.

گفتنی است شبکه خبری 24 نیوز در زمان پوشش رسانه ای مراسم عزاداری روز عاشورا به پخش زیارت عاشورا که در یکی  از میادین شهر کراچی در زمان نماز ظهر عاشورا در حال برگزاری بود پرداخت که با واکنش شدید گروه های تکفیری و وهابی مواجه شد و نهایتا سازمان تنظیم رسانه های الکترونیکی پاکستان نیز مجوز فعالیت این شبکه را ابطال نمود.

ارسال نظر

 
1