خبر فوری

 
 
حمله گروه های مسلح بلوچ به پایگاه های ایجاد شده برای جشن آزادی پاکستان در مستونگ و سوراب
کد خبر :661041746

14:44 1399/05/24


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد مسلح ناشناس, انفجار نارنجک, جشن آزادی پاکستان, سوراب, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ,

گروه های مسلح بلوچ پایگاه های ایجاد شده برای جشن آزادی پاکستان در سطح استان های مستونگ و سوراب را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه های مسلح بلوچ پایگاه های ایجاد شده برای جشن آزادی پاکستان در سطح استان های مستونگ و سوراب را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس مراسم مربوط به جشن آزادی پاکستان در روز چهارده آگوست که در یک دبیرستان دولتی در شهر سوراب ایالت بلوچستان در حال برگزاری بود را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

طبق گفته منابع آگاه به دنبال این انفجار ترس و وحشت شهر را فراگرفت، اما تاکنون هیچ جزئیاتی از تلفات این انفجار منتشر نگردیده است.

نیروهای امنیتی پاکستان بلافاصله با حضور در محل حادثه عملیات جستجو برای شناسایی عاملان این انفجار را آغاز نمودند.

همچنین منابع آگاه از انفجار یک بمب دیگر در شهر مستونگ بلوچستان خبر دادند که صدای انفجار آن تا شعاع چند کیلومتری آن به گوش رسید.

طبق گفته منابع آگاه، این انفجار بر اثر پرتاب نارنجک به سمت یک مغازه که در حال فروش پرچم و دیگر اقلام متعلق به جشن آزادی پاکستان بود به وقوع پیوست که در اثر آن پنج تن زخمی شدند.

گروه مسلح "ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA)" با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و آن را ادامه حملات این گروه به مراسمات و تجمعات مربوط به جشن آزادی پاکستان عنوان نمود و نسبت به ادامه حملات نیز هشدار داد.

لازم به ذکر است گروه های مسلح بلوچ که خواهان جدایی ایالت بلوچستان از پاکستان هستند به منظور ایجاد ترس و وحشت میان مردم جهت دوری از مراسمات مربوط به جشن آزادی پاکستان اقدام به هدف قرار دادن اینگونه مراسمات و جلسات می کنند.

گروه های مسلح بلوچ پیش از این نیز یک مغازه که در حال فروش اقلام مربوط به جشن آزادی پاکستان بود را به وسیله یک نارنجک دستی هدف قرار دادند که در اثر آن یک کودک جان باخت و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1