خبر فوری

 
 
حمله گروه تجزیه طلب سند به فرد مظنون به همکاری با آژانس های امنیتی در حیدرآباد
کد خبر :258257961

10:34 1402/02/29


برچسب ها : SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, حیدرآباد,

ارتش انقلابی سند مسئولیت هدف قرار دادن یک فرد مظنون به همکاری با آژانس های اطلاعاتی پاکستان را برعهده گرفت.


سند: به گزارش راز نیوز| سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سرزمین سند SRA در بیانیه ای مسئولیت حمله به فرد مظنون به همکاری با آژانس های اطلاعاتی پاکستان در شهرستان حیدرآباد ایالت سند را برعهده گرفت.

وی افزود: شب گذشته (شب جمعه 28 اردیبهشت) یکی از عوامل پنجابی آژانس های امنیتی پاکستان و فعال در زمینه خرید و فروش زمین به نام عمران پنجابی را در قاسم آباد شهرستان حیدرآباد هدف قرار دادیم.

سخنگو ضمن ادای احترام به دو فرد به نام های الله دنو راهمو و نواب راهمو، آنها را از شهدای ملی سرزمین سند معرفی کرد و هشدار داد که ارتش اتقلابی سند به همراه پنجابی ها به تمامی مهاجران پیمانکار غیربومی هشدار می دهد که سرزمین سند را ترک کنند. وی در ادامه خاطر نشان ساخت که مقاومت ما تا آزادی کامل سرزمین سند ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است که گروه های تجزیه طلب مسلح در ایالت سند و بلوچستان بر این باور هستند که آژانس های اطلاعاتی و ارتش پاکستان اموال مردم این ایالت ها را غارت می کنند که موجب تضعیف اقتصادی ساکنان آن می شود، همچنین ارتش و نهادهای امنیتی به طور مستقیم و غیرمستقیم از افراد غیربومی از جمله پنجابی ها برای این کار استفاده می کنند .

ارسال نظر

 
1