خبر فوری

 
 
حمله گروه تجزیه طلب سند به تانکرهای حامل سوخت در شهداد کوت
کد خبر :1650637027

12:08 1400/06/14


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, ارتش پاکستان, ایالت سند, تانکر حامل سوخت, جدایی طلب, شهرستان قمبر شهدا کوت,

گروه تجزیه طلب ایالت سند موسوم به ارتش انقلابی سند در بیانیه ای مسئولیت حمله به تانکرهای حامل سوخت در شهرستان قمبر شهداد کوت ایالت سند را بر عهده گرفت.


سند: به گزارش راز نیوز| گروه تجزیه طلب ایالت سند موسوم به ارتش انقلابی سند در بیانیه ای مسئولیت حمله به تانکرهای حامل سوخت در شهرستان قمبر شهداد کوت ایالت سند را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس شب گذشته چند دستگاه تانکر حامل سوخت را در شهرستان قمبر شهداد کوت ایالت سند به آتش کشیدند که در نتیجه آن دو تن از راننده های خودروهای کِشنده این تانکرها جان باختند.

ارتش انقلابی سندو دیش از گروه های مسلح تجزیه طلب سند با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

سودو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سندو دیش در این بیانیه اعلام داشت: تانکرهای حامل سوخت «شرکت نفت شاهین» وابسته به ارتش پاکستان که در حال انتقال سوخت از میدان نفت و گاز مزاری به ایالت پنجاب بودند را هدف حمله قرار داده و آنها را به آتش کشیدیم که در جریان آن دو راننده کشته شده و تعدادی نیز زخمی شدند.

وی افزود: ارتش انقلابی سندو دیش بار دیگر بر عزم خود برای مقابله با هرگونه اقدام در جهت استثمار منابع سرزمین سند، اشغال اراضی و گسترش مناطق مسکونی با حضور افراد غیر بومی تا زمان آزادی کامل سِند تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1