خبر فوری

 
 
حمله گروه تجزیه طلب بی ال ای به نیروهای ارتش پاکستان در دو نقطه مختلف
کد خبر :1486963357

12:02 1400/04/31


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شاهرگ, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

گروه تجزیه طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت دو حمله جداگانه به نیروهای ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه تجزیه طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت دو حمله جداگانه به نیروهای ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بی ال ای شب گذشته یک پاسگاه دیده بانی ارتش پاکستان در منطقه شاهرگ را هدف قرار دادند.

وی افزود: تیم تک تیرانداز ارتش آزادی بخش بلوچ مرکز دیده بانی واقع در منطقه بیرکچ در کوست شاهرگ را هدف قرار داد که در نتیجه یک نظامی ارتش پاکستان در دم به هلاکت رسید، پس از این حمله فدائیان ما با سلاح های سنگین خود این مرکز دیده بانی را مورد هجوم قرار دادند که باعث وارد آمدن خسارت های شدیدی به ارتش پاکستان شد.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: پس از این حمله 4 دستگاه خودروی متعلق به ارتش پاکستان به منظور امداد رسانی برای حضور در محل حمله تلاش نمودند، اما یک گروه دیگر از فدائیان ما این نیروها را به وسیله آر پی جی و دیگر سلاح های سنگین نشانه گرفتند که تلفات سنگین جانی و خسارت مالی برای ارتش پاکستان در پی داشت.

وی همچنین با بر عهده گرفتن مسئولیت یک حمله دیگر در منطقه بولان گفت: فدائیان ما روز گذشته خودروی حامل اقلام غذایی برای نیروهای ارتش پاکستان را در منطقه منصور شهرستان بولان به وسیله بمب هدف قرار دادند.

وی افزود: در اثر انفجار بمب در مسیر خودروی مذکور خسارت سنگینی به این خودرو وارد آمد، ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حمله را بر عهده می گیرد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: ارتش پاکستان خودروهای عمومی را برای حمل اقلام غذایی مورد استفاده قرار می دهد و چند تن از پیمانکاران محلی ذغال در این زمینه در حال همکاری با ارتش پاکستان هستند، ارتش آزادی بخش بلوچ صراحتا اعلام می دارد تمامی افرادی که اقلام غذایی را برای نیروهای ارتش پاکستان فراهم می کنند را هدف قرار خواهد داد بنابراین مسئولیت هرگونه خسارت به جان و مال این افراد بر عهده خودشان خواهد بود.

 

ارسال نظر

 
1