خبر فوری

 
 
حمله پلیس پاکستان به خودروی شهروندان
کد خبر :1202996801

21:10 1397/11/17


برچسب ها : پاکستان, پنجاب, حمله, زخمی, سازمان مبارزه با تروریسم,

نیروهای پلیس برای حمله کردن به خودروی دکتر در شهر فیصل آباد نزدیک شد که خودرو در سرازیری افتاد.


 

به گزارش راز نیوز، نیروهای پلیس برای حمله کردن به خودروی دکتر در شهر فیصل آباد نزدیک شد که خودرو در سرازیری افتاد. دکتر کامران نثار به همراه همسر و 2 دختر در پی این حادثه زخمی شدند.

طبق اطلاعات به دست آمده کامران نثار خان دکتر دامپزشک به همراه خانواده در خیابان کینال در شهر فیصل آباد پنجاب بودند که در نزدیکی وابدا سیتی خوردروی نیروهای امنیتی به قصد حمله به خودرو نزدیک شدند و به طور خطرناکی از او سبقت گرفته و قصد حمله به خودرو را داشتند که دکتر از ترس حمله نیروهای امنیتی خودرو را در سرازیری انداخت که باعث زخمی شدن او و همسر و 2 تن از دخترانش شد. پس از آن پلیس هم از محل فرار کرد.

لازم به ذکر است که نیروهای مبارزه با تروریسم پاکستان چند روز پیش به خودروی یکی از شهروندان در منطقه ساهیوال ایالت پنجاب نیز حمله کرده و 4 سرنشین آن خوردو را به طور فجیعی هدف تیراندازی قرار دادند. طبق بیانیه اولیه پلیس ، این افراد از حزب داعش بودند که نیروهای امنیتی موفق به کشتن آنها شده اند . اما بعد از بلند شدن صداها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها ، بیان اولیه پلیس تکذیب شد. طبق اطلاعات به دست آمده فقط یک نفر عضو داعش در آن خودرو حضور داشت که بعد از آن حادثه در دل مردم از خودروهای پلیس و نیروهای امنیتی ترس به وجود آمده است. پس ازتحقیقات به دست آمده ، تنها یکی از افراد حاضر در خودرو تروریست بود ، اما نیروهای پلیس پاکستان با بی رحمی تمام افراد عضو یک خانواده حاضر در خودرو را هدف تیراندازی خود قرار داده و تمامی سرنشینان این خود رو به جز 3 کودک را به قتل رساندند . یکی از خبرنگاران پاکستانی در این رابطه نوشت : چرا نیروهای امنیتی متهم را زنده دستگیر نکردند ؟ چرا به سوی دختر 13 ساله داخل خودرو تیراندازی کرده اند ؟ نیروهای پلیس ما به دلیل تقلید از غرب چنین وحشی و بی رحم شده اند .

ارسال نظر

 
1