خبر فوری

 
 
حمله نارنجکی تروریست های تکفیری به حسینیه ای در باولنگر ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1869985349

13:15 1400/05/16


برچسب ها : افراد تکفیری, افراد مسلح ناشناس, انفجار نارنجک دستی, باول نگر, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, محرم الحرام,

عناصر وابسته به گروه های تروریستی تکفیری سپاه صحابه و لشکر جنگوی در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام یک حسینیه واقع در شهر باولنگر ایالت پنجاب را به وسیله نارنجک هدف حمله خود قرار دادند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| عناصر وابسته به گروه های تروریستی تکفیری سپاه صحابه و لشکر جنگوی در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام یک حسینیه واقع در شهر باولنگر ایالت پنجاب را به وسیله نارنجک هدف حمله خود قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عزاداران حسینی در حین برافراشتن بیرق حضرت اباالفضل العباس(ع) در مسجد و حسینیه مرکزی شهر باولنگر بودند که دو تن از راکبان ناشناس موتورسیکلت با پرتاب نارنجک به سوی افراد حاضر در حسینیه پا به فرار گذاشتند.

طبق گفته پلیس علی رغم انفجار نارنجک مذکور، به هیچکدام از افراد حاضر آسیب وارد نشد و تنها شیشه پنجره های حسینیه دچار آسیب شد.

اهالی شیعه این شهر بلافاصله پس از باخبر شدن از انفجار نارنجک با سردادن فریادهای لبیک یا حسین(ع) در محل حسینیه حضور یافتند.

همزمان تیم های امدادی و همچنین نیروهای امنیتی پلیس و سازمان های امنیتی با حضور در محل انفجار منطقه را به محاصره خود درآورده و تحقیقات در این خصوص را آغاز نمودند.

لازم به ذکر است سه روز قبل نیز عناصر وابسته به گروه های تروریستی تکفیری با هجوم به یک حسینیه در منطقه بونگ شریف از توابع شهرستان رحیم یار خان ایالت پنجاب بیرق حضرت اباالفضل العباس(ع) را به آتش کشیدند.

گفتنی است همزمان با فرارسیدن ایام عزای محرم و صفر، اهالی پاکستان همچون شیعیان سرتاسر جهان، آماده سازی حسینیه ها را برای اقامه عزای حسینی آغاز نموده اند، از سوی دیگر تروریست های تکفیری بار دیگر با هدف اختلال در اقامه عزا و آسیب رساندن به عزاداران حسینی اقدامات تروریستی خود را از سر گرفته اند.

ارسال نظر

 
1