خبر فوری

 
 
حمله نارنجکی به مرکز ایست و بازرسی نیروهای سپاه مرزی پاکستان در کویته
کد خبر :1704217904

11:38 1400/01/17


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انفجار نارنجک دستی, پاسگاه سپاه مرزی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, کویته,

در حمله نارنجکی افراد ناشناس به مرکز ایست و بازرسی نیروهای سپاه مرزی پاکستان در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک نظامی دچار جراحت شد. تکمیلی: ارتش آزادیبخش بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.


کویته: به گزارش راز نیوز| در حمله نارنجکی افراد ناشناس به مرکز ایست و بازرسی نیروهای سپاه مرزی پاکستان در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان یک نظامی دچار جراحت شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس راکب موتورسیکلت شب گذشته یک مرکز ایست و بازرسی نیروهای سپاه مرزی(اف سی) واقع در نزدیکی پل سریاب را به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند، در اثر این حمله یک نظامی زخمی گردید که بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید.

نیروهای امنیتی ارتش و پلیس پس از این حمله با تشدید تدابیر امنیتی در سطح شهر تمامی رفت و آمدها را کنترل نمودند، طبق آخرین اطلاعات واصله تاکنون هیچ فردی در این رابطه بازداشت نشده است.

لازم به ذکر است این قبیل از حملات همواره از سوی شبه نظامیان مسلح جدایی طلب بلوچ صورت می گیرد، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

 

تکمیلی:

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله شب گذشته به پست نیروهای سپاه مرزی در شهر کویته را برعهده گرفت و اظهار داشت که در این حمله یکی از نیروهای سپاه مرزی زخمی و به ایست بازرسی خسارت وارد شده است. 

ارسال نظر

 
1