خبر فوری

 
 
حمله مشترک ارتش متحد بلوچ و ارتش آزادی بخش بلوچ به اعضای شرکت نفت و گاز در سبی
کد خبر :594393990

13:49 1398/11/17


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش متحد بلوچ, سبی, شرکت نفت و گاز,

نیروهای دو گروه آزادی خواه بلوچ به نام های ارتش متحد بلوچ و ارتش آزادی بخش بلوچ در عملیات مشترک کارمندان شرکت استخراج نفت و گاز را هدف قرار دادند.


 

سبی: به گزارش راز نیوز| نیروهای دو گروه آزادی خواه بلوچ به نام های ارتش متحد بلوچ و ارتش آزادی بخش بلوچ در عملیات مشترک کارمندان شرکت استخراج نفت و گاز را هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ با انتشار بیانیه ای ابراز داشت: فدائیان ما صبح امروز طی عملیاتی مشترک خودروی حامل کارمندان شرکت استخراج نفت و گاز را به وسیله بمب کنترل از راه دور در کرمود واقع در نزدیکی منطقه لهری استان سبی هدف قرار دادند.

وی افزود: در اثر این انفجار خودوری مذکور به صورت کامل منهدم گردید و 4 سرنشین این خودرو در دم جان باختند و یک تن زخمی شد.

مزار بلوچ در ادامه خاطر نشان کرد: دولت پاکستان برای ادامه پروژه های غارتگری خود در ایالت بلوچستان مردم محلی را به عنوان کارگر و پیمانکار به کار می گیرد، ما پیش از این نیز به مردم محلی جهت عدم حضور در فعالیت های غاصبانه دولت پاکستان هشدار داده ایم و حد الامکان از هدف قرار دادن آنان پرهیز نموده ایم، اما برخی به دنبال سوء استفاده از این فرصت جهت ضربه زدن به ما هستند و بر همین اساس این افراد در کنار نیروهای امنیتی پاکستان از اهداف حملات ما هستند.

وی تاکید کرد حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1