خبر فوری

 
 
حمله مسلحانه شبه نظامیان بلوچ به خودروی ارتش پاکستان در اسپلنجی بلوچستان
کد خبر :810333614

14:18 1399/03/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, انفجار خودروی بمب گذاری شده, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

منابع آگاه از هدف قرار گرفتن یک خودروی متعلق به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان حوالی منطقه اسپلنجی بلوچستان خبر دادند. تکمیلی: ارتش متحد بلوچ از گروه های مسلح بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از هدف قرار گرفتن یک خودروی متعلق به نیروهای امنیتی ارتش پاکستان حوالی منطقه اسپلنجی بلوچستان خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک خودروی ارتش پاکستان را در نزدیکی منطقه اسپلنجی ایالت بلوچستان ابتدا به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند و سپس به درگیری و تبادل آتش پرداختند.

طبق اعلام منابع آگاه، خودروی نیروهای امنیتی اف سی در حال گشت زنی میان مناطق اسپلنجی و گوزشیشار بود که به وسیله یک بمب کنترل از راه دور هدف قرار گرفت، پس از این انفجار افراد مسلح با ورود اقدام به تیراندازی به سوی نظامیان اف سی نمودند که این اقدام به درگیری میان دو طرف منجر گردید.

اطلاعات دریافت شده از منابع آگاه حاکی از جان باختن و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای امنیتی در نتیجه انفجار بمب و درگیری می باشد، پس از این حمله تعداد قابل توجهی از نیروهای کمکی از کویته مرکز ایالت بلوچستان عازم محل درگیری شدند و نیروهای امنیتی تمامی مسیرهای منتهی به این منطقه را نیز مسدود و محاصره نموده اند به صورتی که امکان ورود و خروج از این منطقه وجود ندارد.

خبر تکمیلی:

مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در پیامی مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در منطقه اسپلنجی استان مستونگ را برعهده گرفت و تصریح داشت: ظهر روز گذشته شبه نظامیان، نظامیان ارتش پاکستان را هدف انفجار دو بمب کنترلی قرار دادند که طی آن، تعدادی از نظامیان جان باخته و زخمی شدند.

وی افزود: در اثر شدت حمله، نیروهای بازمانده سردرگم شده و به مدت دو ساعت، به سوی مناطق مسکونی بلوچ ها تیراندازی کرده و ایجاد رعب و وحشت کردند. همچنین پس از آن تعدادی از بلوچ ها را نیز دستگیر و به جای نامشخصی منتقل کردند. مرید بلوچ در ادامه خطاب به مردم بلوچ گفت: شما باید روحیه خود را حفظ کنید و هرگونه تحرکات نظامی ارتش پاکستان را زیر نظر داشته باشید. چنین حملاتی تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.   

ارسال نظر

 
1