خبر فوری

 
 
حمله عناصر ناشناس به امتحانات دختران در وزیرستان شمالی پاکستان
کد خبر :308330222

11:26 1400/04/22


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انفجار بمب, انفجار نارنجک, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, وزیرستان شمالی,

افراد مسلح ناشناس روز گذشته یک مدرسه دولتی در وزیرستان شمالی را در حین برگزاری مراسم امتحانات کلاس دوازدهم دختران به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس روز گذشته یک مدرسه دولتی در وزیرستان شمالی را در حین برگزاری مراسم امتحانات کلاس دوازدهم دختران به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

طبق گفته پلیس تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص تلفات جانی این حمله نارنجکی منتشر نشده است، نیروهای پلیس بلافاصله پس از این حمله با حضور در محل حادثه به بررسی جزئیات انفجار پرداختند.

شفیع الله گنداپور افسر پلیس منطقه وزیرستان شمالی در این خصوص خبر داد: افراد مسلح ناشناس با هدف ایجاد رعب و وحشت یک سنگر امنیتی موجود در مدرسه دولتی واقع در منطقه حیدرخیل را به وسیله مواد منفجره هدف قرار دادند.

وی افزود: این افراد تلاش نمودند با انفجار بمب مذکور اوضاع امنیتی منطقه را به چالش بکشانند، تحقیقات برای شناسایی عاملان این انفجار ادامه دارد، ما به هیچ کس اجازه سلب آرامش و امنیت را نخواهیم داد.

ملک گل صالح جان از رهبران قبایلی منطقه حیدرخیل در واکنش به این حمله ابراز داشت: دبیرستان دخترانه دولتی حیدرخیل تنها دبیرستان دخترانه در بخش میر علی می باشد که دختران از مناطق مختلف برای فراگیری علم به این مدرسه مراجعه می کنند، این انفجار هشداری بود برای اینکه آموزش دختران متوقف شود.

ارسال نظر

 
1