خبر فوری

 
 
حمله عناصر تروریستی به نیروهای مرزبانی پاکستان در وزیرستان شمالی از خاک افغانستان
کد خبر :430391546

12:40 1400/05/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, حمله تروریستی, مرز پاکستان و افغانستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, وزیرستان شمالی,

تروریست های ناشناس موجود در افغانستان از آن سوی مرزها نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان را در وزیرستان شمالی هدف قرار دادند که با واکنش مرزبانان پاکستانی مواجه شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| تروریست های ناشناس موجود در افغانستان از آن سوی مرزها نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان را در وزیرستان شمالی هدف قرار دادند که با واکنش مرزبانان پاکستانی مواجه شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام نمود: تروریست های ناشناس نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان در منطقه مرزی دیواگر واقع در شهرستان وزیرستان شمالی هدف قرار دادند که با پاسخ کوبنده و فوری ارتش پاکستان دو طرف وارد درگیری شدند، در جریان این تبادل آتش یک مرزبان پاکستانی زخمی شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان با محکوم نمودن شدید این اقدام تروریست ها ابراز داشت: ما همواره بر انجام اقدامات موثر از جانب افغانستان برای مدیریت امنیت مرزی تاکید داشته ایم، ما استفاده از سرزمین افغانستان علیه تمامیت ارضی خود را محکوم می کنیم.

لازم به ذکر است عناصر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان و گروهک های وابسته به آن همچون حزب الاحرار و جماعت الاحرار همواره نیروهای نظامی پاکستانی را از آن سوی مرزها هدف حملات خود قرار می دهند که تلفات جانی سنگینی را به ارتش پاکستان وارد نموده است.

ارسال نظر

 
1