خبر فوری

 
 
حمله شبه نظامیان بلوچ علیه نیروهای تحت حمایت سازمان های اطلاعاتی پاکستان در تمپ
کد خبر :1518947633

16:35 1398/04/15


برچسب ها : ارتش, بلوچستان, پاکستان, شبه نظامیان بلوچ,

درپی تیراندازی شبه نظامیان بلوچ علیه نیروهای مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان، دو تن از نیروهای مسلح جان باختند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، درپی تیراندازی شبه نظامیان بلوچ علیه نیروهای مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان، دو تن از نیروهای مسلح جان باختند.
طبق گزارش منابع محلی، شبه نظامیان بلوچ روز گذشته نیروهای مسلح را در منطقه شهر تمپ استان کیچ هدف حمله قرار دادند که طی این حمله دو تن از نیروهای مسلح جان باختند و شبه نظامیان بلوچ سلاح ها را نیز به همراه خود بردند.
"گروه مرگ" نیروهای مسلح محلی هستند که تحت حمایت نیروهای ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان در ایالت بلوچستان فعالیت می‌کنند. برخی از رهبران سیاسی و اجتماعی بلوچ بر این باورند که نیروهای مسلح "گروه مرگ" مورد حمایت نیروهای نظامی پاکستان، در برخی از جنایات نیز همدست ارتش پاکستان هستند.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان BLA در پیامی با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله از جان باختن دو نیروی مسلح خبر داد و افزود : "گروه مرگ" نیروهای مسلحی که هدف حمله شبه نظامیان بلوچ قرار گرفتند، به طور مستقیم در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مختلف از استان کیچ نقش داشتند.
وی افزود، ما قبلا نیز هشدار داده ایم که همدستان نیروهای ارتش پاکستان به هیچ وجه مورد ترحم ما قرار نخواهند گرفت و به آنها حمله خواهیم کرد. جنبش ملی پس از فعالیت دو دهه خود توانسته است مرز و حدود خیانت و عشق به ملت بلوچ را نشان دهد. هرکس که این مرز را بشکند، باید منتظر عواقب سختی باشد.

ارسال نظر

 
1