خبر فوری

 
 
حمله شبه نظامیان بلوچ به نیروهای نظامی مستقر برای امنیت بندر گوادر
کد خبر :440712584

16:34 1401/05/03


برچسب ها : افراد مسلح بلوچ, انفجار نارنجک, انفجار نارنجک دستی, بلوچستان, بندر گوادر, پذیرش مسئولیت حمله, تیراندازی, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, گوادر,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به محل استقرار نظامیان در محل ورودی به بندر گوادر را برعهده گرفت.


ستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حمله به محل استقرار نظامیان در محل ورودی به بندر گوادر، گفت: فدائیان سازمان ساعت 9 شب دوشنبه با نارنجک دستی به نیروهای نظامی مستقر  برای امنیت بندر گوادر در محل ورودی به بندر حمله کردند که منجر به هلاک شدن در دم یک نظامی ارتش پاکستان شد.

وی افزود: حمله ما فقط یک هشدار برای شرکت کانادایی"بیرک گولد" به منظور اتکای آن به امنیت ارتش پاکستان و نجات از نابودی سرمایه مالی آن می باشد، زیرا یک هیئت عالی رتبه از این شرکت درحال حاضر درحال بازدید از بندر گوادر می باشد، این شرکت پس از سرمایه گذاری در کریدور اقتصادی، متمایل به سرمایه گذاری در بندر گوادر نیز می باشد.

سخنگو در ادامه ضمن هشدار به چنین شرکت هایی که در زمینه سرمایه گذاری با ارتش پاکستان درحال همکاری در ایالت بلوچستان می باشند، اظهار داشت: ارتش پاکستان هرچقدر که می تواند برای پروژه های استثماری خود در بلوچستان امنیت ایجاد کند، اما آنها هرگز در اهدافشان موفق نخواهند بود.

ناگفته نماند شبه نظامیان بلوچ سرمایه گذاران خارجی در ایالت بلوچستان را تهدید به حمله کرده اند و از طرفی رهبران احزاب سیاسی ناسیونالیستی بلوچ، هیئت حاکمه نظامی پاکستان را متهم به غارت اموال سرزمین بلوچستان تحت عنوان سرمایه گذاری خارجی، کرده اند.

ارسال نظر

 
1