خبر فوری

 
 
حمله سایبری به بخش پلیس مبارزه با تروریسم ایالت سند
کد خبر :1820311031

11:14 1401/07/20


برچسب ها : پلیس مبارزه با تروریسم, حمله سایبری, سرقت کردن اطلاعات, سند, هکرها, کراچی,

بخش پلیس مبارزه با تروریسم ایالت سند دچار حمله سایبری شد و هکرها با هک کردن ایمیل این بخش، داده های حساس آن را به سرقت بردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز | بخش پلیس مبارزه با تروریسم ایالت سند دچار حمله سایبری شد و هکرها با هک کردن ایمیل این بخش، داده های حساس آن را به سرقت بردند.

به گفته برخی منابع، وضعیت در این بخش پلیس مبارزه با تروریسم به حالت عادی بازگشته است. هکرها با استفاده از یک ایمیل غیر رسمی علاوه بر دیتای شماره های موبایل، اطلاعات ذخیره شده در چندین ایمیل را به سرقت برده اند. پس از مدتی دسترسی این ایمیل هک شده توسط هکرها به اطلاعات مهم قطع شد.

دسترسی به اطلاعات شماره های موبایل از جمله سوابق مهم کیفری به دستور افسران عالی رتبه پلیس مبارزه با تروریسم مشروط شده است. سازمان های مهم دیگری در حال کمک به پلیس مبارزه با تروریسم برای انجام تحقیقات در مورد این حمله سایبری هستند.

بر اساس گزارش برخی منابع، آی پی ایمیل ناشناسی که اطلاعات پلیس مبارزه با تروریسم را هک کرد، برای پاکستان نبوده و برای یکی از کشورهای اروپایی است. هنگام انجام تحقیقات در مورد این حمله سایبری تمام سیستم های بخش پلیس مبارزه با تروریسم ایالت سند خاموش شدند.

بر اساس تحقیقات اولیه هکرها از داخل این سازمان نیستند. سیستم فناوری اطلاعات بخش پلیس مبارزه با تروریسم ایالت سند نیز امن شده است.

هنگامی که از معاون بازرسی کل پلیس مبارزه با تروریسم در مورد حمله سایبری سوال شد، وی اظهار بی اطلاعی کرد.

ارسال نظر

 
1