خبر فوری

 
 
حمله راکتی به پایگاه نظامی ارتش پاکستان در دیره بگتی
کد خبر :1853079490

13:13 1399/06/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, پایگاه نظامی, حمله راکتی, دیره بگتی,

چندین فروند راکت به یک پایگاه نظامی ارتش پاکستان واقع در منطقه پیرکوه استان دیره بگتی اصابت گردید.


 

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| چندین فروند راکت به یک پایگاه نظامی ارتش پاکستان واقع در منطقه پیرکوه استان دیره بگتی اصابت گردید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک پایگاه نظامی ارتش پاکستان واقع در استان دیره بگتی ایالت بلوچستان را به وسیله چندین فروند راکت هدف قرار دادند.

طبق گفته منابع آگاه محلی، اصابت این راکت ها به پایگاه ارتش پاکستان باعث شعله ور آتش در این پایگاه گردید، احتمال می رود راکت های شلیک شده به مخازن سوخت و انبار مهمات اصابت نموده و در نتیجه باعث چندین انفجار دیگر در این پایگاه شده است.

میران بلوچ سخنگوی گروه ببر های آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

وی اظهار داشت: فدائیان گروه ما حوالی غروب روز یکشنبه با شلیک چندین فروند راکت مخازن سوخت و انبار مهمات ارتش پاکستان را هدف قرار دادند، در اثر این حمله چهار تن از نظامیان ارتش پاکستان کشته شده و مخازن سوخت و مهمات ارتش نیز دچار آتش سوزی شده و از بین رفتند، در این حین چندین خودروی مستقر در این قلعه نیز به صورت کامل منهدم گردیدند.

لازم به ذکر است پیش از نیز افراد مسلح ناشناس یک مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه پیرکوه را نیز هدف حمله قرار دادند و درگیری ها میان افراد مسلح ناشناس و نظامیان ارتش پاکستان تا ساعت ها ادامه داشت.

طبق گفته یکی از مقامات نیروهای مسلح لیویز وابسته به ارتش پاکستان در جریان این حمله 4 نظامی پاکستانی کشته شدند.

ارسال نظر

 
1