خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به دفتر اداره ثبت احوال در منطقه دشت پاکستان
کد خبر :1967503620

10:30 1401/12/12


برچسب ها : پایگاه ملی و مرجع ثبت پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, دشت, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای از حمله به دفتر سازمان ثبت احوال پاکستان در منطقه دشت واقع در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای از حمله به دفتر سازمان ثبت احوال پاکستان در منطقه دشت واقع در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان ما حوالی ساعت 12 ظهر امروز پنجشنبه به دفتر پایگاه داده ملی و اداره ثبت پاکستان(NADRA) در بل نگور منطقه دشت از توابع شهرستان کیچ یورش برده و آن را به آتش کشیدند و مأمور حفاظت از این دفتر را نیز به اسارت گرفتند.

وی افزود: با توجه به ساعت اداری تعداد زیادی از مردم در دفتر نادرا حضور داشتند؛ اما فدائیان بلوچ با ملاحظه حضور مردم تمام اسناد بایگانی و سیستم‌های کامپیوتری را به آتش کشیدند و خلیل فرزند سمند که مأمور حفاظت از دفتر مذکور بود را دستگیر و اسلحه وی را ضبط کردند، پس از آن وی را به دلیل بلوچ بودن آزاد کردند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه نیروهای پاکستان و طرح‌های استعماری آنان تا زمان آزادی کامل بلوچستان اشغالی تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1