خبر فوری

 
 
حمله تروریست های ناشناس به خودروی نیروهای پلیس در خیبر پختون خوا
کد خبر :1834727972

09:32 1399/03/20


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, پلیس خیبر پختون خوا, تیراندازی, حمله مسلحانه,

تروریست های مسلح ناشناس روز گذشته یک خودروی پلیس که در حال گشت زنی در منطقه بود را ابتدا به وسیله نارنجک دستی هدف قرار داده و سپس اقدام به تیراندازی به سمت خودروی مذکور نمودند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| تروریست های ناشناس یک خودروی نیروهای پلیس در منطقه مندان استان بنون را هدف حمله قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه پلیس، تروریست های مسلح ناشناس روز گذشته یک خودروی پلیس که در حال گشت زنی در منطقه بود را ابتدا به وسیله نارنجک دستی هدف قرار داده و سپس اقدام به تیراندازی به سمت خودروی مذکور نمودند.

طبق اعلام مقامات پلیس در جریان این تیراندازی یکی از عابران منطقه به شدت زخمی گردید که به منظور درمان به بیمارستان محلی انتقال داده شد.

تعداد زیادی از نیروهای پلیس بلافاصله پس از این حمله با حضور در منطقه عملیات جستجو برای شناسایی عاملان این حمله را آغاز کردند و در جریان این عملیات دو مظنون را نیز بازداشت نمودند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

تکمیلی:

نیروهای پلیس طی عملیات جستجو، پس از مشکوک شدن به راکبان یک موتورسیکلت اقدام به تعقیب آنان نمودند، راکبان موتورسیکلت پس از متوجه شدن به تیراندازی علیه نیروهای پلیس پرداختند.

در جریان درگیری و تبادل آتش میان دو طرف، راکبان موتورسیکلت به هلاکت رسیدند، پس از بررسی ها مشخص گردید این دو تروریست با نام های رضوان و مظهرالله از افراد تحت تعقیب پلیس بوده و عامل اصلی حمله به پلیس هستند.

از میان این تروریست ها سلاح و کنترل بمب مورد استفاده قرار گرفته در حمله صبح امروز کشف و ضبط شد.

ارسال نظر

 
1