خبر فوری

 
حمله تروریست های طالبان پاکستان علیه یک پایگاه نیروهای سپاه مرزی در تانک
کد خبر :1451903438

12:36 1401/01/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تانک, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, تیراندازی, حادثه تروریستی, حمله به پایگاه سپاه مرزی پاکستان, حمله تروریستی, حمله مسلحانه, درگیری مسلحانه, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

طی حمله تروریست های تحریک طالبان پاکستان به یک پایگاه نیروهای اف سی در تانک، 13 نیروی نظامی کشته و زخمی شدند درحالیکه نیروهای تروریستی مهاجم نیز به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| به گفته نیروی پلیس، عناصر تروریستی ساعت 3 بامداد امروز چهارشنبه 10 فروردین به یک پایگاه نیروهای سپاه مرزی FC حمله کردند که این درگیری تا ساعت 7 صبح ادامه داشت و منجر به جان باختن سه نیروی نظامی ، زخمی شدن 10 نیروی دیگر و هلاکت 4 تروریست شد.

وقار احمد افسر پلیس منطقه در گفتگو با خبرگزاری ها اظهار داشت که طی این درگیری که چندین ساعت به طول انجامید، یک گروهبان و دو سرباز نیروی اف سی به شهادت رسیده و 10 تن نیز زخمی شده اند درحالیکه 4 تروریست مهاجم کشته شده اند.

از طرفی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، تصریح داشت: سه نیروی استشهادی تحریک طالبان پاکستان ساعت 1 بامداد شب گذشته وارد پایگاه نیروهای اف سی شده و نیروهای اف سی و ارتش را هدف حمله قرار دادند. در طول این درگیری 9 ساعته، به همراه یک سرگرد، بیش از 30 تن از نیروهای سپاه مرزی و ارتش کشته و زخمی شدند و مجاهدین نیز در پایان جام شهادت نوشیدند.

در این بیانیه آمده است که ارتش همچون گذشته، اجازه حضور به هیچ یک از خبرنگاران را نداد که این نشان می دهد آنها به دنبال حفظ شجاعت های نمادین خود در انظار عمومی هستند.

 

ارسال نظر

 
1