خبر فوری

 
 
حمله تروریست‌ها به پاسگاه مرزی سپاه/ ۱۰ تن از نیروهای سپاه به‌شهادت رسیدند
کد خبر :306691559

19:08 1397/04/30


فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تشریح جزئیات حمله تروریستی مریوان گفت: در حال حاضر در منطقه به حول و قوه الهی در تعقیب آنها هستیم و تا انتقام خون شهدای عزیز از پای نخواهیم نشست.


 

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تشریح جزئیات حمله تروریستی مریوان و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در روستای «دری» اظهار داشت: در ساعت 3 بامداد امروز صبح، تعدادی از اشرار ضدانقلاب به یکی از پایگاه‌های ما در شهرستان مریوان به نام پایگاه «دری» در کنار روستای «دری» حمله می‌کنند.

 

وی گفت: در این حمله اشرار ضدانقلاب به مهمات همراه نیروهای پایگاه تیر اصابت می‌کند که بر اثر انفجار مهمات داخل پایگاه تعدادی از نیروها به شهادت می‌رسند و درگیری ادامه پیدا می‌کند و تعدادی از اشرار ضدانقلاب توسط بقیه نیروهای پایگاه به هلاکت می‌رسند و تعدادی هم زخمی می‌شوند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: در حال حاضر هم در منطقه به حول و قوه الهی در تعقیب آنها هستیم چون در دو هفته گذشته تعدادی از آنها و مسئولان آنها به درک واصل شده بودند و تا انتقام خون این عزیزان از پای نخواهیم نشست. 

 

به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی حمله شب گذشته اشرار و تروریست‌های ضدانقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حمله شب گذشته (جمعه 97.4.29) اشرار و تروریست‌های ضدانقلاب و وابسته به استکبار جهانی به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه مریوان در استان کردستان و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، تعداد 10 تن از رزمندگان اسلام به‌شهادت رسیدند.

 

در این اطلاعیه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید شده است: گروهک های تروریستی و ضدانقلاب و حامیان آنان که فاقد هرگونه پایگاهی نزد ملت ایران به‌ویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان هستند، در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایت باشند.

ارسال نظر

 
1