خبر فوری

 
 
حمله به نیروهای لیویز در خاران ایالت بلوچستان
کد خبر :833897641

11:57 1400/01/15


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انفجار نارنجک دستی, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچ, حمله, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شهر خاران, نیروهای لیویز,

افراد مسلح ناشناس به پایگاه نیروهای لیویز در شهرستان خاران ایالت بلوچستان بوسیله نارنجک حمله کردند. تکمیلی: جبهه آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را پذیرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | افراد مسلح ناشناس به پایگاه نیروهای لیویز در شهرستان خاران ایالت بلوچستان بوسیله نارنجک حمله کردند.

این افراد ناشناس پس از حمله به نیروهای لیویز از منطقه گریختند. طی این حمله چند نیروی لیویز زخمی شدند که نام 2 نفر از آن ها صدام سیاپاد و گل شیر می باشد.

پس از این حمله نیروهای امنیتی پاکستان منطقه را محاصره کرده و عملیات جستجو برای دستگیری عاملان این حمله را آغاز کرده اند.

گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ در گذشته مسئولیت چنین حملاتی در این منطقه را بر عهده گرفته اند اما تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

 

تکمیلی: جبهه آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به پایگاه نیروهای لیویز در شهرستان خاران ایالت بلوچستان را پذیرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ گفت: نیروهای ما به پایگاه نیروهای لیویز در شهرستان خاران بوسیله نارنجک حمله کردند.

وی افزود: نیروهای لیویز با ارتش پاکستان درحال همکاری بوده و در صورت ادامه این روند ما با نیروهای لیویز مانند ارتش پاکستان برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1