خبر فوری

 
 
حمله به نیروهای امنیتی در منطقه شاهرگ بلوچستان
کد خبر :912178334

18:10 1398/02/19


برچسب ها : انفجار بمب, بلوچستان, پاکستان, شاهرگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

شب گذشته (چهارشنبه) در منطقه شاهرگ خوست بلوچستان گروه گشت نیروهای امنیتی که شامل یک خودرو و 2 موترسیکلت بود توسط بمب مورد حمله قرار گرفت.


 

به گزارش راز نیوز، شب گذشته (چهارشنبه) در منطقه شاهرگ خوست بلوچستان گروه گشت نیروهای امنیتی که شامل یک خودرو و 2 موترسیکلت بود توسط بمب مورد حمله قرار گرفت. در این حمله 5 تن از نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند.

به گفته سخنگوی نیروهای امنیتی، خودروی نیروهای امنیتی در حال گشت در منطقه شاهرگ با مین نصب شده در جاده برخورد کرد. پس از آن 3 تن از افراد با نام های جنید، شفیق و خدائی نور، جان خود را از دست دادند و یک نفر با نام شیر عالم زخمی شد.

نیروهای امنیتی در ادامه خاطر نشان کردند که افراد مسلح به معدن زغال سنگ در منطقه کهوست حمله کردند. در این حمله 2 نفر با نام های سید شاه و حبیب الله جان خود را از دست دادند.

پس از این حملات اجساد را به بیمارستان محلی منتقل کردند در حالی که افراد زخمی را برای معالجه بهتر به شهر کویته منتقل کردند.

لازم به ذکر است پیش از این بارهای نیروهای امنیتی توسط گروهای آزادی خواه بلوچ مورد حمله قرار گرفته اند. اما تا کنون هیچ حزب و گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

 

خبر تکمیلی:

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. وی در ادامه افروز شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ در منطقه کهوست واقع در شاهرگ استان بولان منطقه هرنائی بلوچستان به نیروهای امنیتی توسط سلاح های خودکار حمله کردند در حالی که با مواد منفجره خودرو نیروهای امنیتی به کلی نابود شد. در این حمله چند نظامی زخمی و 7 نظامی جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر

 
1