خبر فوری

 
 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار بمب دست ساز در منزل حیدر بگتی معاون اسبق بازرس کل پلیس سبی یک نفر زخمی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک بمب دست ساز را در داخل منزل حیدر بگتی افسر اسبق پلیس سبی واقع در خیابان لونی شهر سبی منفجر نمودند که در نتیجه آن یکی از خدمتکاران به نام شوکت فرزند بارام خان دچار جراحت شد که بلافاصله توسط آمبولانس به نزدیک ترین محل درمانی منتقل گردید.

طبق گفته منابع امنیتی، مهاجمان پس از این حمله موفق به فرار از منطقه شدند.

بلافاصله پس از این انفجار نیروهای امنیتی اف سی و پلیس در محل حادثه حضور یافته و با محاصره نمودن منطقه تحقیقات را آغاز نمودند.

سپاه جمهوری خواه بلوچ از گروه های مسلح جدایی طلب بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

دوستین بلوچ سخنگوی سپاه جمهوری خواه بلوچ در این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به منزل افسر اسبق پلیس منطقه سبی ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته حیدر بگتی معاون اسبق بازرس کل پلیس و از عناصر ارشد سازمان های اطلاعاتی پاکستان را در خیابان لونی شهر سبی زمانی که در منزل خود مستقر بود را هدف قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این حمله حیدر بگتی جان سالم به در برد و یکی از خدمتکاران وی به نام شوکت فرزند بارام خان به شدت زخمی شد.

سخنگوی سپاه جمهوری خواه بلوچ خاطرنشان کرد: هدف ما از این حمله خود فرد افسر اسبق پلیس بود، زیرا وی پس از بازنشستگی از نیروی پلیس به عضویت سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان درآمده است و از طریق جاسوسی و مخبری در جرائم بزرگی علیه مردم بلوچ نقش داشته است.

وی گفت: از تمام مردم بلوچ درخواست می کنیم از حیدر بگتی دوری اختیار کنند زیرا هر لحظه امکان حمله مجدد نیروهای ما به وی وجود دارد، علاوه بر حیدر بگتی تمامی عناصر دشمن ملت بلوچ در تیررس ما قرار دارند.

دوستین بلوچ در پایان بر ادامه حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1