خبر فوری

 
 
حمله به مراکز گروه تروریستی حزب الاحرار در منطقه مرزی خویزئی بائزئی افغانستان
کد خبر :1835122388

14:49 1398/11/20


برچسب ها : NDS, پاکستان و افغانستان, تروریست, تروریسم, حزب الاحرار, سازمان اطلاعاتی,

نیروهای ویژه سازمان اطلاعاتی افغانستان موسوم به NDS شب گذشته طی حملاتی به مراکز گروه ضد پاکستانی شبه نظامی حزب الاحرار در منطقه مرزی خویزئی بائزئی، 15 شبه نظامی از جمله فرماندهان را به هلاک رسانده و 6 تن را نیز زخمی کردند.


کابل: به گزارش راز نیوز| نیروهای ویژه سازمان اطلاعاتی افغانستان موسوم به NDS شب گذشته طی حملاتی به مراکز گروه ضد پاکستانی  شبه نظامی حزب الاحرار در منطقه مرزی خویزئی بائزئی، 15 شبه نظامی از جمله فرماندهان با اسامی: فرمانده ضرار، فرمانده "حزب الله"، موسی حقانی، جنت گل (جنتی)، حاجی حسن، فرمانده سعید و فرمانده جنید را به هلاک رسانده و 6 تن را نیز زخمی کردند.

براساس جزئیات حاصله، طی این حمله افراد غیر مسلح نیز جان باخته اند.

گفتنی است بزرگان منطقه، این حمله نظامیان افغان را به شدت محکوم کرده و گفتند که هیچ اثری از حزب الاحرار در این منطقه وجود ندارد، چنین حملاتی نهایت استفاده را برای ارتش پاکستان دارند و درصورت عدم توقف چنین حملاتی، دولت افغانستان جبهه جدیدی را علیه خود تشکیل می‌دهد.

از طرفی مسئول حزب الاحرار این حمله را از جهات گوناگون مورد تعجب خواند و افزود: تاکنون نه حزب الاحرار نیروهای افغان را هدف قرار داده و نه چنین اقدامی در دستور کار آنها است، این حمله برای خشنودی شخص دیگری انجام شده است.

ناگفته نماند حزب الاحرار گروه شبه نظامی به ریاست عمر مکرم از اهالی مهمند ایجنسی است که چندی پیش ابراز داشت که تنها هدف این گروه نظامیان پاکستانی هستند و این گروه به طور مستقل این حملات را انجام می‌دهد.

ارسال نظر

 
1