خبر فوری

 
 
حمله به خودرو یک شرکت اکتشاف نفت و گاز در شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان
کد خبر :985417833

14:50 1400/03/05


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, بلوچستان, حمله مسلحانه, شرکت اکتشاف نفت و گاز, شهرستان کوهلو, گروه های آزادی خواه بلوچ,

افراد مسلح ناشناس به خودرو یک شرکت اکتشاف نفت و گاز در شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان حمله کردند. تکمیلی: گارد جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به این شرکت در کوهلو را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | افراد مسلح ناشناس به خودرو یک شرکت اکتشاف نفت و گاز در شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان حمله کردند. تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

عموما مسئولیت اینگونه حملات را گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ بر عهده می گیرند اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

تکمیلی:

دوستین بلوچ سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای از هدف قرار دادن کاروان شرکت توسعه نفت و گاز OGDCL در منطقه ای میان کوهلو و بارکهان خبر داد و افزود: این حمله انفجاری توسط بمب کنترل از راه دور زمانی صورت گرفت که کاروان درحال حرکت به سمت  شرکت خود بود. دراین حمله به صورت خاص خودروی حامل مهندسان و تکنیسین های شرکت هدف قرار گرفت که منجر به کشته شدن سه مهندس و دو تکنیسین شده است.

وی افزود: ما به جهان می خواهیم این پیام را منتقل کنیم که حملات ما علیه شرکت های پاکستانی و خارجی که مشغول غارت اموال ملی بلوچستان هستند، تشدید خواهند یافت تازمانیکه آنها دست از این غارت بردارند. وی در پایان خاطر نشان کرد که چنین حملات ما تا آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1