خبر فوری

 
حمله به خودروی یک شرکت اکتشاف نفت و گاز در منطقه بارکان ایالت بلوچستان
کد خبر :1991069396

13:36 1399/12/04


برچسب ها : انفجار, انفجار بمب کنار جاده ای, بارکان, بلوچستان, بمب کنار جاده ای, حمله, خودرو اکتشاف نفت و گاز, دوستین بلوچ, سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ, شرکت اکتشاف نفت و گاز, گارد جمهوری خواه بلوچ, گروه های آزادی خواه بلوچ,

افراد ناشناس با نصب بمب کنار جاده ای در مسیر خودروی یک شرکت اکتشاف نفت و گاز آن را منهدم کردند. طی انفجار این خودرو دو نفر زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | افراد ناشناس با نصب بمب کنار جاده ای در مسیر خودروی یک شرکت اکتشاف نفت و گاز آن را منهدم کردند. طی انفجار این خودرو دو نفر زخمی شدند.

این خودرو در نزدیکی شهر زادین ایالت بلوچستان منفجر شد. مقامات محلی تاکنون هیچ اظهار نظری در مورد این انفجار نکرده اند.

پیش از این گروه های آزادی خواه بلوچ در مناطق مختلف بلوچستان به تجهیزات شرکت های اکتشاف نفت و گاز، شرکت های ساخت و ساز و شرکت های مجری پروژه سی پک حمله کرده اند. این حملات از دو دهه پیش آغاز شده و هنوز در حال انجام اند.

تکمیلی:

دوستین بلوچ سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در مسیر رکهنی به کاهان خودروی یک شرکت اکتشاف نفت و گاز پاکستان را بوسیله بمب کنار جاده ای منفجر کردند.

وی افزود: این شرکت در حال تلاش برای کشف منابع نفت و گاز در کاهان می باشد تا آن را غارت کند. ما اعلام می کنیم که جلوی غارت منابع بلوچستان توسط غارت گران را خواهیم گرفت و حملات ما به آن ها تا زمان پایان غارت منابع بلوچستان متوقف نخواهد شد.

وی همچنین گفت: این حملات تا آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1