خبر فوری

 
 
حمله به خودروی پلیس در استان سکر ایالت سند پاکستان
کد خبر :2124631478

11:54 1398/04/14


برچسب ها : انفجار بمب کنار جاده ای, پلیس سند, سکر,

یک خودروی گشت نیروهای پلیس در منطقه صالح پت از توابع استان سکر به وسیله یک بمب هدف حمله تروریست ها قرار گرفت.


 

سند: به گزارش راز نیوز از استان سکر، یک خودروی گشت نیروهای پلیس در منطقه صالح پت از توابع استان سکر به وسیله یک بمب هدف حمله تروریست ها قرار گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک بمب کار گذاشته شده در کنار جاده در حین عبور خودروی گشت نیروهای پلیس از آن نقطه منفجر گردید، اما تمامی چهار پلیس سرنشین این خودرو جان سالم به در بردند و این انفجار هیچ خسارت جانی نداشت.

تعداد زیادی از نیروهای پلیس بلافاصله پس از این انفجار در محل حادثه حضور یافتند و با محاصره منطقه، عملیات جستجو را آغاز نمودند.

همچنین تیم خنثی سازی بمب نیز برای مقابله با هرگونه وضعیت احتمالی فراخوانده شد و نیروهای پلیس در جریان عملیات جستجو توانستند تنها یک نارنجک دستی را کشف نمایند.

گروه محافظان جمهوری خواه بلوچ یکی از گروه های مسلح آزادی خواه در ایالت بلوچستان که خواهان جدایی بلوچستان از پاکستان است مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

دوستین بلوچ سخنگوی گروه محافظان جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به خودروی نیروهای پلیس در استان سکر واقع در ایالت سند، مدعی شده است که در این حمله چهار تن از نیروهای پلیس کشته و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1