خبر فوری

 
 
حمله به خانه امن عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان در استان خوست دست کم 10 کشته و زخمی برجای گذاشت
کد خبر :1233042794

15:27 1402/05/23


برچسب ها : انفجار, پناهندگان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, عناصر تروریستی, گروه حافظ گل بهادر, ولایت خوست,

انفجار در هتل منتسب به عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان واقع در استان خوست، دست کم 3 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت.


 

خوست: به گزارش راز نیوز | انفجار در هتل منتسب به عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان واقع در استان خوست، دست کم 3 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت.

بر اساس جزئیات، ظهر امروز حوالی ساعت 11 هتل قاری زردان در نزدیکی مسجد اسپین استان خوست افغانستان شاهد انفجار مهیبی بود که منجر به کشته شدن دست کم 3 و زخمی شدن 7 مهاجر و پناهنده پاکستانی شد.

منابع مرتبط با دستگاه های امنیتی پاکستان این هتل را خانه امن و محل رفت و آمد عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان شاخه حافظ گل بهادر و هدف این حمله را خود حافظ گل بهادر عنوان نمودند.

در همین حال، خالد زدران سخنگوی پلیس استان کابل پایتخت افغانستان در بیانیه ‌ای وقوع انفجار در شهر خوست را تایید کرد و گفت: انفجاری در هتل نزدیک مسجد اسپین واقع در استان خوست رخ داد که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد قابل توجهی پناهجویان پاکستان از وزیرستان و شهروندان ساکن در این استان شد.

وی افزود: این حادثه تاکنون سه کشته و هفت زخمی در پی داشته است و نیروهای امنیتی افغانستان پس از حضور در محل حادثه، در حال بررسی ماهیت این رویداد هستند.

مقامات افغانستانی همچنین احتمال حمله هوایی در این منطقه را رد نمودند.

ارسال نظر

 
1