خبر فوری

 
 
حمله به ایست بازرسی سپاه مرزی پاکستان
کد خبر :44255671

15:33 1399/09/29


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان, پاکستان, پذیرفتن مسولیت حمله, جیئند بلوچ, حمله, حمله به نظامیان, سپاه مرزی, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای امنیتی اف سی,

یک ایست بازرسی سپاه مرزی پاکستان در شهر تربت بلوچستان مورد حمله قرار گرفت. هنوز هیچ سازمانی مسئولیت این حمله را نپذیرفته است. گفتنی است در 24 ساعت گذشته این سومین حمله به نیروهای نظامی پاکستانی است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | شب گذشته افراد مسلح به ایستگاه بازرسی سپاه مرزی پاکستان در میدان فرودگاه شهر تربت حمله کردند که باعث تلفات و خسارات مالی نیروها شد. با این حال تاکنون دولت هیچ جزئیاتی در این زمینه ارائه نداده است.

شایان ذکر است در چند روز گذشته شرکت ساختمانی که در حال احداث پل دی بلوچ است توسط افراد مسلح مورد حمله قرار گرفت که سازمان مسلح بلوچ جبهه آزادی بلوچستان مسئولیت آن را بر عهده گرفته بود درحالی که مسئولیت حمله شب گذشته توسط هیچ سازمانی پذیرفته نشده است.

این سومین حمله به نیروهای پاکستانی در 24 ساعت گذشته است. این نیروها روز گذشته در مرکز بلوچستان شهر کویته و تمپه مورد هدف قرار گرفته اند.

یک کاروان نیروی مرزی سپاه در منطقه عیسی نگری در کویته بمباران شد که ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله را قبول کرد. سخنگوی این سازمان جیئند بلوچ در بیانیه ای گفته بود كه در این حمله چندین نفر از نیروهای اشغالگر ارتش كشته و زخمی شدند، در حالی كه وسیله نقلیه آنها در اثر انفجار به شدت آسیب دید.

ارسال نظر

 
1