خبر فوری

 
 
حمله انفجاری علیه نیروهای ارتش پاکستان در هرنائی
کد خبر :910995492

16:12 1399/07/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار, تیم خنثی سازی بمب, شبه نظامیان بلوچ,

افراد ناشناس تیم خنثی سازی بمب ارتش پاکستان را در منطقه پری چشمه از هرنائی هدف حمله انفجاری قرار داند . تکمیلی: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد ناشناس تیم خنثی سازی بمب ارتش پاکستان را در منطقه پری چشمه از هرنائی هدف حمله انفجاری قرار داند که موجب وارد شدن خسارت جانی شده است. هرچند تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما پیش از این گروه های مسلح آزادی طلب بلوچ چنین حملاتی علیه نیروهای ارتش پاکستان انجام داده اند.

 

تکمیلی:

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، اذعان داشت که شبه نظامیان بوسیله بمب کنترلی تیم خنثی سازی ارتش اشغالگر را هدف حمله خود قرار دادند که منجر به کشته شدن دو تن از نظامیان اشغالگر شد.

وی در ادامه بیانیه با بیان اینکه برخی از پیمانکاران معدن ذغال سنگ و افراد مزدور در منطقه و اطراف آن برای ارتش دشمن جاسوسی می کنند، خاطر نشان کرد که ما پیش از این نیز به چنین افرادی هشدار داده ایم، درصورتی که این افراد از فعالیت های خود دست برندارند، آنها را به نشان عبرت برای بقیه تبدیل خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1