خبر فوری

 
 
حمله انفجاری علیه راهپیمایی "روز کشمیر" در سبی
کد خبر :443855245

13:45 1399/11/17


برچسب ها : انفجار, بلوچستان پاکستان, راهپیمایی, سبی, شبه نظامیان بلوچ, نیروهای امنیتی, هند, کشمیر,

عناصر مسلح ناشناس با انفجار موتورسیکلت بمب گذاری شده در مسیر راهپیمایی "روز کشمیر" در شهر سبی، راهپیمایی را هدف قرار دادند. تکمیلی: ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| عناصر مسلح ناشناس با انفجار موتورسیکلت بمب گذاری شده در مسیر راهپیمایی "روز کشمیر" در شهر سبی، راهپیمایی را هدف قرار دادند.

براساس جزئیات منتشر شده، این حمله که در خیابان چونگی واقع در شهر سبی انجام شد، موجب زخمی شدن بیش از ده نفر شد. نیروهای امنیتی بلافاصله پس از این حمله، در محل انفجار حضور یافته و درحال جمع آوری اطلاعات و انجام تحقیقات هستند. 

گفتنی است برخی از منابع در فضای مجازی شبه نظامیان بلوچ آزادی طلب را مسئول این حمله دانسته و گفتند که یکی از گروه های مسلح آزادی طلب بلوچ وابسته به هند این حمله را انجام داده است.

تکمیلی:

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و گفت: شبه نظامیان ما امروز راهپیمایی کشمیر درحال برگزاری تحت نظارت سازمان های امنیتی را توسط بمب دستی هدف قرار داده و 16 تن از نیروهای پلیس و عناصر وابسته به دولت را زخمی کردند. وی افزود: دولت بازار ظلم و ستم بر سرزمین بلوچ را داغ نگه داشته است، خانه های بلوچ درحال تخریب است، هزاران نفر از مردم بلوچ ربوده شده اند درحالیکه دولت بوسیله گروه های جوخه مرگ دولتی و سارقان و غارتگران محلی راهپیمایی به منظور گمراه کردن اذهان مردم جهان از این مظالم به راه انداخته است.

سخنگوی گروه مسلح آزادی طلب بلوچ وابسته به هند در ادامه بیانیه خود گفت: ما از مردم تقاضا داریم تا بازیچه دست دستگاه های دولتی و عناصر وابسته به آنها نشوند و از این به اصطلاح تجمعات دور باشند، زیرا این راهپیمایی ها از اهداف ما هستند.

ارسال نظر

 
1