خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح ناشناس به یک شرکت عمرانی در منطقه بولان ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :445530573

13:43 1398/08/18


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, بولان, شرکت عمرانی, گروه های آزادی خواه بلوچ,

افراد مسلح ناشناس اعضای یک شرکت عمرانی را در منطقه بولان ایالت بلوچستان پاکستان هدف قرار دادند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس اعضای یک شرکت عمرانی را در منطقه بولان ایالت بلوچستان پاکستان هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس، کارمندان یک شرکت عمرانی را که مشغول فعالیت در پروژه ساخت جاده بودند را در نزدیکی سفرباش از توابع منطقه شاهرگ استان بولان به وسیله مواد منفجره هدف قرار دادند.

منابع آگاه از بروز تلفات جانی در این حمله خبر داده اند، اما تاکنون مقامات رسمی هیچگونه بیانیه ای در این باره منتشر نکرده اند.

لازم به ذکر است گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ تاکنون شرکت های مختلف عمرانی و شرکت های نفتی و گازی را در نقاط مختلف ایالت بلوچستان هدف قرار داده اند، گروه های آزادی خواه بلوچ معتقدند دولت پاکستان به صورت غیرقانونی ایالت بلوچستان را تصرف نموده است و بدین ترتیب با هرگونه فعالیت شرکت های داخلی و بین المللی در ایالت بلوچستان مخالفت و آنان را هدف حملات خود قرار می دهند.

 

 

خبر تکمیلی:
جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، هدف از حمله را جلوگیری از تسریع در انتقال نیروهای امنیتی به ایالت بلوچستان و به غارت بردن اموال این ایالت خواند و افزود، گروه، قبل از این نیز به شرکت های عمرانی هشدار داده بود که از آغاز چنین پروژه هایی خودداری کنند، درصورت ادامه پروژه، حملات شدیدتری انجام خواهیم داد.

 

ارسال نظر

 
1