خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح ناشناس به پاسگاه ارتش پاکستان در خاران بلوچستان
کد خبر :2023377089

12:16 1399/05/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, خاران, گروه های مسلح بلوچ,

افراد مسلح ناشناس پاسگاه متعلق به ارتش پاکستان در استان خاران بلوچستان را هدف قرار دادند. تکمیلی: جبهه آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس پاسگاه متعلق به ارتش پاکستان در استان خاران بلوچستان را هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه تازینه در استان خاران ایالت بلوچستان را به وسیله سلاح های سنگین هدف قرار دادند، ، در اثر این حمله خسارت شدیدی به نیروهای ارتش پاکستان وارد آمد.

تاکنون هیچ بیانیه ای از سوی مقامات ارتش پاکستان در این باره صادر نگردیده است و هیچ گروهی نیز مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.

خاران منطقه ای واقع در 280 کیلومتری جنوب غربی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان است، این منطقه طی سال های اخیر به محلی برای درگیری میان نیروهای ارتش پاکستان و گروه های مسلح جدایی طلب بلوچ تبدیل گشته است و تاکنون دهها تن از شهروندان این منطقه به دست سرویس های اطلاعاتی و نیروهای ارتش پاکستان بازداشت و ناپدید شده اند که اجساد شکنجه شده بسیاری از آنان در مناطق حومه کشف و شناسایی شده است.

این منطقه علی رغم نزدیکی به مرکز ایالت بلوچستان از کمترین امکانات رفاهی، بهداشتی و آموزشی محروم مانده است.

 

 

تکمیلی:

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله فوق را برعهده گرفت و تصریح داشت: ساعت 7 صبح امروز، با هدف قرار دادن یکی از نظامیان ارتش پاکستان بوسیله سلاح تک تیرانداز در تازینه، او را به هلاکت رساندیم و حملات ما تا آزادی بلوچستان اشغالی ادامه خواهند یافت.

ارسال نظر

 
1