خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح ناشناس به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق کولواه و بولان بلوچستان
کد خبر :227100869

11:45 1399/09/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, بولان, پاسگاه ارتش پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, کولواه,

افراد مسلح ناشناس روز گذشته نیروهای ارتش پاکستان را در مناطق کولواه و بولان هدف حملات خود قرار دادند، طبق اعلام منابع آگاه این حملات خسارت هایی را برای ارتش پاکستان به دنبال داشته است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس روز گذشته نیروهای ارتش پاکستان را در مناطق کولواه و بولان هدف حملات خود قرار دادند، طبق اعلام منابع آگاه این حملات خسارت هایی را برای ارتش پاکستان به دنبال داشته است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس روز گذشته یک مرکز ایست و بازرسی نیروهای مسلح ارتش پاکستان را در پونزگ و سُنت منطقه دندار واقع در کولواه از توابع کیچ هدف قرار دادند.

همچنین در حمله جداگانه ای در منطقه بولان یک پاسگاه دیده بانی ارتش پاکستان نیز توسط افراد مسلح ناشناس هدف قرار گرفت.

طبق اعلام منابع آگاه محلی، افراد مسلح ناشناس شب گذشته پاسگاه دیده بانی ارتش پاکستان را در حوالی سفری در منطقه سانگان بولان هدف حمله مسلحانه قرار داده و سپس پا به فرار گذاشتند.

این منابع افزودند: درگیری ها میان مهاجمان مسلح و نیروهای ارتش پاکستان تا چندین ساعت ادامه یافت، تاکنون هیچ جزئیاتی از میزان خسارت های احتمالی وارده منتشر نشده است.

لازم به ذکر است اینگونه حملات مسلحانه علیه ارتش پاکستان و دیگر نیروهای مسلح وابسته به ارتش همواره از سوی گروه های مختلف جدایی طلب بلوچ صورت می گیرد، اما تاکنون هیچکدام از این گروه ها مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته اند.

ارسال نظر

 
1