خبر فوری

 
حمله افراد مسلح ناشناس به اردوگاه ارتش پاکستان در کیچ
کد خبر :1333115758

11:24 1398/11/30


برچسب ها : اردوگاه ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, گروه های آزادی خواه بلوچ, کیچ,

افراد مسلح ناشناس با حمله به یک اردوگاه ارتش پاکستان در استان کیچ ایالت بلوچستان آن را تحت کنترل خود درآوردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس با حمله به یک اردوگاه ارتش پاکستان در استان کیچ ایالت بلوچستان آن را تحت کنترل خود درآوردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس یک اردوگاه ارتش پاکستان واقع در درچکور منطقه دشت را به وسیله سلاح های سبک و سنگین هدف قرار داده و آن را تصرف نمودند.

گفته می شود در جریان این حمله تعداد زیادی از نظامیان ارتش پاکستان جان باختند، طبق اعلام منابع آگاه افراد مسلح ناشناس تمامی سلاح و مهمات موجود در این اردوگاه را به غنیمت برده و اردوگاه را به آتش کشیدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
 

خبر تکمیلی:

ائتلاف نظامی بلوچ راجی آجوی سنگر معروف به «براس» که از چند گروه مسلح آزادی خواه بلوچ شامل «ارتش آزادی بخش بلوچ»، «جبهه آزادی بخش بلوچستان»، «ارتش جمهوری خواه بلوچ» و «گارد جمهوری خواه بلوچ» با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به اردوگاه ارتش پاکستان در منطقه دشت استان کیچ از جان باختن 15 نظامی ارتش پاکستان در جریان این حمله خبر داد.

بلوچ خان سخنگوی ائتلاف نظامی براس در شرح جزئیات این حمله اظهار داشت: فدائیان ما روز سه شنبه  با به محاصره گرفتن اردوگاه ارتش پاکستان واقع در درچکور منطقه دشت استان کیچ این اردوگاه را به وسیله سلاح های سبک و سنگین هدف قرار داده و تعداد 15 نظامی ارتش را به هلاکت رساندند.

وی افزود: این حمله در ادامه سری حملات آسریچ گروه براس صورت گرفته است، این اردوگاه نه تنها برای اهداف نظامی ارتش پاکستان مورد استفاده قرار می گرفت بلکه به عنوان محلی امن برای حضور تیم مرگ تحت حمایت سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) و تروریست های لشگر طیبه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ارسال نظر

 
1