خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح در بلوچستان پاکستان
کد خبر :865878720

17:05 1397/09/18


برچسب ها : BRA, ارتش آزادی بخش بلوچستان, بلوچستان, پاکستان,

افراد مسلح با تیراندازی به سوی کامیون در منطقه نوشکی ایالت بلوچستان موجب جان باختن راننده آن شدند


به گزارش راز نیوز ، افراد مسلح با تیراندازی به سوی کامیون حامل سنگ مرمر در بزرگراه آر سی دی در منطقه مل نوشکی موجب جان باختن راننده کامیون شدند.

گفتنی است افراد مسلح به کامیون حامل سنگ مرمر در فاصله 50 کیلومتری از شهر نوشکی تیراندازی کردند که این حمله منجر به جان باختن راننده شد.

ارتش آزادی خواه بلوچستان مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است. به گفته سخنگوی ارتش آزادیخواه بلوچستان BLA ،شب گذشته شبه نظامیان این گروه با حمله به کامیون هایی که در حال خارج کردن سنگ مرمر از بلوچستان بوده اند، مانع از خروج کامیون های حامل سنگ مرمر از این ایالت شدند. وی افزود، در اثر این حمله علاوه بر آن که خسارت جدی به 2 کامیون وارد شد، راننده یکی از کامیون ها نیز کشته شد.

وی در بیانیه منتشر شده اذعان داشته است که قبل از این نیز به شرکتی که منابع بلوچستان همچون سنگ را از این ایالت خارج کرده و پس از ایالت پنجاب به کشورهای دیگر ارسال می کرده است، تذکر داده بودیم تا از خارج کردن منابع بلوچستان خود داری کند. وی در ادامه گفت : باید چنین شرکت هایی از سرزمین ما به زودی خارج شوند، در غیر این صورت ما به حملات خود ادامه خواهیم داد و شرکت ، مسئول خسارت های جانی و مالی وارده از حملات خواهد بود .


سخنگوی بی آر ای ادامه داد و گفت : این حمله توسط نظامیان ما به همراه تسلیحات اتوماتیک انجام شده بود، از پلیس و نیروهای FC ارتش نیز درخواست می کنیم تا نظامیان ما را تعقیب نکنند، در غیر این صورت با آنها نیز همان رفتاری را خواهیم داشت که با پلیس نصیر آباد انجام دادیم.

سرباز بلوچ گفت : تا آزادی کامل و برپایی حکومت مستقل بلوچ چنین حملاتی ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1