خبر فوری

 
 
حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1716960779

14:55 1397/11/11


برچسب ها : آزادی, ارتش, بلوچ, پاکستان, غارت,

افراد مسلح ناشناسی امروز (چهارشنبه) پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان در استان سبی را هدف حمله قرار دادند.


 

به گزارش راز نیوز، افراد مسلح ناشناسی امروز (چهارشنبه) پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان در استان سبی را هدف حمله قرار دادند.
براساس گفته منابع محلی، این حمله بر پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه متهری استان سبی انجام شد که در حین حمله صدای انفجار نیز به گوش رسید، در پی این حمله خسارت های جانی و مالی قابل توجهی به نیروها وارد شده است. این در حالی است که ارتش این کشور تاکنون گزارشی از این حمله و یا میزان خسارت وارده را اطلاع نداده است.

لازم به ذکر است که مسئولیت حملات گذشته در مناطق بلوچستان بر نیروهای امنیتی، شرکت هایی که خواهان خارج کردن منابع طبیعی هستند و یا مخبران ارتش را گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ بر عهده می گرفتند، اما تاکنون مسئولیت این حمله را هیچ یک از گروه ها بر عهده نگرفته است.

 

خبر تکمیلی :

دوستین بلوچ سخنگوی گروه محافظان جمهوری خواه بلوچ طی برقراری تماس تلفنی و گفتوگو با رسانه ها با اشاره به حمله بر نیروهای ارتش پاکستان با قبول کردن مسئولیت این حمله گفت : شبه نظامیان محافظ جمهوری خواه شب گذشته پاسگاه نیروهای امنیتی در جاده متهری استان سبی با استفاده از تسلیحات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هدف قرار دادند.
وی با قبول کردن مسئولیت ابراز داشت که این حملات تا آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1